معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: کدورت آب شرب که در پی بارش‌های روز گذشته در استان ایجاد شد، کنترل شده است و تا ساعاتی دیگر به طور کامل برطرف می‌شود.

مراد محمودی افزود: بارش‌های روز گذشته منجر به گل‌آلود شدن منابع آب استان در منطقه چشمه کوهرنگ شد و همین موضوع کدورت آب شرب در شهر‌های بهره‌مند از خط انتقال چشمه از جمله شهرکرد را در پی داشت.

وی ادامه داد: با وارد مدار کردن چاه‌ها و افزایش ظرفیت پکیچ‌های تصفیه‌خانه این کدورت تا حد زیادی برطرف شده است و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند و کیفیت آب به طور کامل پایش و رصد می‌شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به افزایش تانکر‌های آبرسانی سیار در استان، تصریح کرد: ۱۰ تانکر از سراسر کشور به مجموع تانکر‌های آبرسانی در استان اضافه شده و همچنان آب به طور سیار به مخازن مناطقی از استان از جمله لردگان، شهرکرد، بازفت و سامان انتقال داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمودی خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون ۲۰ هزار بسته آب در بین خانوار‌های تحت تاثیر سیلاب توزیع شده است و خدمات‌رسانی بدون وقفه به مردم استان تداوم دارد.

امروز عصر هم وقوع پدیده سیلاب در منطقه چشمه مروارید شهرستان کوهرنگ، منجر به گل آلود شدن آب شرب ساکنان این منطقه شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار