هیات مذاکره‌کننده ایران پس از وقفه‌ای سه ماهه، برای ادامه مذاکرات برای رفع تحریم‌ها پنجشنبه وارد وین شد.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با «انریکه مورا» مسئول هماهنگ کننده برجام،  درباره موضوعات مربوط به پادمان تاکید کرد: در حال گفت‌وگو هستیم.

وی در پاسخ به اینکه مذاکرات چطور است، گفت: «بد نیست.»

هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران پس از وقفه‌ای سه ماهه، برای ادامه مذاکرات برای رفع تحریم‌ها روز پنجشنبه وارد وین شد.

هیات ایرانی پس از برگزاری دور اول گفت‌وگوها در روز جمعه، امروز هم این مذاکرات را در سطح کارشناسی ادامه دادند.

یک دیپلمات ایرانی روز گذشته(جمعه) در وین درباره این دور از گفت‌ وگوها گفت: پایداری توافق در توازن آن است و همچنین اطمینان در مقابل اطمینان. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
چقد زشت وقیح ک جواب نداد واقعا ایی دیگه کیه پول مفت میگیره جوابم نمیده
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۸:۲۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
آقایان و مسئولین نظام بدانید این همه رفت و آمدهای وین همه بازیچه آمریکا و اروپاست و چون اسرائیل احساس خطر میکند این ها ناشدنی و توافقی در کار نیست غیر از اینکه ما بخواهیم بطور کامل تن بدهیم به این ذلت چون آمریکا و غربیها و عبریها و عربهای حلقه به گوش نوکری خواهان ایرانی صد درجه از عراق و سوریه ضعیفتر و قابل نفوذتر .به نظرم ادامه آن میسور نیست و نگذارید دشمنان از ما زمان بگیرند به همین شکل ما را به عقب و عقب نشینی وادار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۶:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
هر گونه پذیرفتن محدودیت خیانت به حال و آیندگان است ،لعنت بر آژانس سیاسی و دارندگان بمب
Iran (Islamic Republic of)
Uranium
۰۲:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اورانیوم 90 در صد نیاز کشور ماست. پایه ای بسم ا... نیستی فلنگ را اوکی کن دیگری بیاید وقت نداریم. امریکا و اسراییل را باید برایمان اسیر کنی.
Netherlands
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
خواهشاً دیگه به وین وپای میز مذاکرات نروید شما را به هر کی که می‌پرستید دشمنان وبدخواهان دیگر چیزی برای تحریم ندارند و هر چی که فکرش را بکنید سالهای سال است که تحریم کردند حالا در این دوسه سال که شما به پای میز مذاکرات میروید تنها خروجی آن شده گرانی و افزایش قیمت اجناس وکالا های داخلی که هیچ ربطی به تحریم وخارج ندارد و نتیجه مذاکرات شما در وین میشود تحریم داخلی مردم بیچاره خواهشاً بیاید با دشمنان داخلی ملت که باعث این گرانی‌ها و کمبود کالاها شدند مذاکره کنید جدیدا آقا زاده ها و آقا داخلی ها بیشتر به مردم فشار وارد کردند که از فشار حداکثری دشمنان وبدخواهان خارجی بیشتر کمر ملت و مردم بیچاره را شکسته است تحریم های خارجی و آمریکا ودشمنان ملت ایران سالهای سال است که بوده اما مردم باغرور و سربلندی با آنها مقابله کرده و دشمن را به میز مذاکرات کشانده است اما متأسفانه دشمنان داخلی و تحریم کنندگان داخلی را آزاد و رها کرده اید که دشمنان خارجی بیشتر به این آقایان و آقازاده‌ها دل بسته اند اگر واقعاً به فکر مردم وکشور ونظام هستید دیگر به وین نروید به فکر مردم بیچاره باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
خدا کمر دورغی بشکن تا کی
آخرین اخبار