وزیر امور خارجه:

گازدهی صدها سانتریفیوژ نسل جدید پاسخ به تحریم‌های جدید آمریکاست

حسین امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی ها تصور نکنند با اقدام به صدور قطعنامه جدید می توانند در میز مذاکره امتیاز بگیرند.

وزیر امور خارجه امروز در حاشیه مراسم اعطای هفتمین جایزه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی در جمع خبرنگاران گفت: مایلم در جمع شما و در رابطه با آنچه بین ما و طرف آمریکایی در موضع مذاکرات جهت لغو تحریم ها رخ داد اشاره کنم.

وی ادامه داد: به یاد دارید که در هفته های گذشته در حالی‌ که ما برای مرحله جدیدی از مذاکرات آماده می‌شدیم، به یکباره طرف امریکایی با هدف امتیاز گرفتن در میز مذاکره طرح قطعنامه‌ای را در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح کرد و قطعنامه‌ای را روی میز گذاشت و ما متعجب شدیم از اینکه در حالیکه در همان زمان و مکرر در این ایام از طرف جو بایدن دائما پیام هایی با واسطه دریافت می کنیم که امریکا حسن نیت دارد و در بازگشت به توافق جدی است و پاسخ قاطع خود را به طرف آمریکایی دادیم.

حسین امیرعبداللهیان اظهارداشت: در هفته جاری نیز اخیرا «بورل» هماهنگ کننده اتحادیه اروپا، ابتکاری را ارائه داد و متنی را برای همه طرف‌ها؛ ایران و ۱+۴ و آمریکا ارسال کرد و ما در پایتخت‌ها در حال بررسی این متن و توافق برای جمع شدن دور میز مذاکره هستیم.

وی اضافه کرد: روز گذشته شاهد صدور قطعنامه جدید از سوی آمریکا بودیم، این اقدامات غیرمنطقی و این جنون تحریم های بی اثر جو بایدن، بلینکن و راب مالی را که به آن اشاره کردند، تحریم‌های حداکثری ترامپ شکست خورده است؛ حتی خود بورل در متن اخیر به شکست حداکثری تحریم‌های ترامپ علیه ایران اشاره داشته و بعد ایده های جمع‌بندی شده خودش را مطرح می کند اما باز شاهد جنون اعمال تحریم ها که البته فقط نمایش است و تاثیر ملموسی ندارد، هستیم.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: من مایلم اشاره کنم که در پاسخ به این اقدام آمریکا، ایران نسبت به گازدهی صدها سانتریفیوژ نسل جدید از شب گذشته بر اساس تصمیمی که گرفته شد اقدام کرد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها تصور نکنند با این اقدامات در میز مذاکره می توانند امتیاز بگیرند. زیاده خواهی را کنار بگذارد، ما اهل منطق و مذاکره هستیم و برای رسیدن به توافق قوی جدی هستیم اما اگر طرف آمریکایی بخواهد این مسیر را ادامه بدهد هرگز دست بسته نخواهیم بود.

روز گذشته بود که بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت امروز عصر دستور راه‌اندازی صدها ماشین سانتریفیوژ به همکاران ما داده شد و از انواع ماشین‌های سانتریفیوژ از جمله IR1 و ماشین‌های پیشرفته از جمله ماشین IR6. در واقع این کار در راستای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران صورت می‌گیرد و همین طور در راستای رسیدن به حداقل میزان غنی سازی ۱۹۰ هزار سو که کف نیاز کشور است. در این خصوص نیز به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاع رسانی شده است.

کمالوندی یادآور شده بود که ما این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم که از جمله آنها ۵۰۰ ماشین IR6 است که شروع عملیات بهره برداری پروسه ۱۰ الی ۱۵ روزه است که امروز به این‌ها گاز تزریق می‌شود و قبلا هم به آژانس اطلاع رسانی شده است و این گام در راستای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو صورت می‌گیرد. 

حسین امیرعبداللهیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره تحولات عراق گفت: رهبران عراق از شایستگی و درایت لازم برای حل مشکلی که در عراق به وجود آمده برخوردار هستند و با توجه به اینکه هر گونه درگیری داخل عراق خط قرمز عراق است، نقش مرجعیت و درایت و انسجام رهبران سیاسی مهم ترین عوامل برون رفت از مشکلات داخلی عراق است.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره آخرین اقدامات وزارت خارجه برای پیگیری وضعیت حمید نوری گفت: حکم غیر عادلانه حمید نوری شهروند ایرانی در دادگاه سوئد صادر شده است.

وی افزود: در آخرین تماس تلفنی با وزیر خارجه سوئد اعلام کردم که نباید شما بر مبنای ادعاهای بی اساس یک گروهک تروریستی فسیل شده به نام گروهک منافقین اقدام کنید و این مایه شرمساری غرب و سوئد باید باشد که مبنای ادعاهای خود را یک جریان تروریستی قرار دادند که ۱۷ هزار تن از شهروندان ما را در دهه ۶۰ ترور کردند.

حسین امیرعبداللهیان گفت: ما در مسیر حقوقی و سیاسی به پیگیری های جدی خود برای پیگیری احقاق حق این شهروند ایرانی و سایر اتباع و شهروندان که در زندان های آمریکا و سایر زندان ها هستند، ادامه می دهیم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
France
7891
۱۰:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
شما که همه راه ها رو امتحان کردید و جواب نگرفتید. برای یک بار هم که شده بمب اتمی را بسازید آزمایش کنید و از آن رونمایی کنید. مطمئنا غائله تمام خواهد شد و تحریم ها برداشته خواهد شد و کسی دیگر ایران را تهدید نخواهد کرد. نمونه اش همین کره شمالی. امریکا نمی تواند به او بگوید بالای چشمت ابروست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
قیمت همه چیز ۲۰ برابر شده ریال بی ارزش هم نابود شده پاسخ کی دادید رعیت یا آ م ر یکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
باز بمب اتمی میساختین ی چیزی اما این همه تحریم و بدبختی تحمل میکنیم که فقط چند درصد میبرید بالا اما هیچکاری باهاش انجام نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
میشه بفرمایید این همه غنی سازی چه دردی از ملت رو دوا کرده ...کره شمالی هم بمب اتم داره و مرتب آمریکا رو تهدید می کنه و مردمش در فلاکت زندگی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
من میترسم آخر این جنگ به دعوا بکشه>>>>>>>>>>>
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶:۴۵
آمریکا جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در سوریه فقط نفت را غارت می کند و هم همه از تروریست ها در سوریه حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
شبکه فارسی زبان تحت مدیریت ام‌آی‌شش انگلیس در گزارش دروغ خود از کشته شدن 1700 قلاده سگ، با عنوان «قتل‌عام» یاد می‌کند و در همان حال قتل‌ عام هزاران کودک بومی کانادایی را «بد رفتاری» می‌نامد. و در برابر قتل عام میلیون‌ها انسان بی‌گناه در عراق، یمن، افغانستان و بوسنی و... خود را به کری و کوری می‌زند. این‌ها مدعی حقوق بشرند. آیا هر انسان آزاده‌ای حق ندارد از حقوق بشر این جماعت انسان‌نما منزجر و متنفر باشد؟!
Iran (Islamic Republic of)
آمریکایی‌ها با آتش بازی می‌کنند
۲۲:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها با آتش بازی می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
نمایندگان از پاسخ های وزیر امور خارجه قانع نشدند
۲۲:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نمایندگان از پاسخ های وزیر امور خارجه قانع نشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آخه آدمی که از آمریکا و اروپا با بدی یاد می کرد چطور شد که رفته بود اونجا زیارت؟ هرکی خربزه میخوره پا لرزش هم میشینه. خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
حالا قیمت دلار میاد پائین؟!!!
Sweden
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ایران هراسی و جلوه نمودن ایران به عنوان کشور متخاصم از مهمترین و اساسی ترین تاکتیک های امریکا نتانیاهو در مقابله با ایران قدرتمند و صلح طلب در منطقه است. گسترش استحکام و ثبات روابط تجاری دیپلماتیک با همه کشورهای خلیج فارس و همسایه مهم ترین ابزار در خنثی سازی این تاکتیک میباشد.
امنیت اجتماعی مالی و ایجاد رفاه اسایش و حمایت های گسترده مناطق محروم کشور و تامین رضایت و ارامش مردم از هر جهت مشت محکمی به پوزه امریکا نتانیاهو و مزدوران منافق شان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دیگه مذاکره باید رو تعداد بمب ها انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا ننگت باد مرگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چه فایده ای برای ملت داره؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آلمان تعهدات خود را در برجام از سال 1394 انجام نداده است.
آلمان اگر قادر به تعهداتش نیست بهتر است مانند آمریکا از برجا خارج شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۰:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
همدستی قدرت‌های جهانی بیشترین نقش را در جسارت رژیم بعث در بکارگیری سلاح شیمیایی علیه سردشت داشت
سکوت و همدستی قدرتهای جهانی و آنها که خود را جامعه بین المللی می خوانند، بدون شک بیشترین نقش را در جسارت وقیحانه رژیم بعث در بکارگیری سلاح شیمیایی علیه مردم شهر سردشت به عنوان اولین شهر مسکونی مورد تجاوز شیمیایی ایفا کرد.
سی و پنج سال از بمباران شیمیایی دهشتناک شهر سردشت بدست رژیم سفاک بعثی، سپری شد. اگرچه در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از سیصد بار از سلاح و بمب های شیمیایی علیه نظامیان و غیرنظامیان ایرانی در کلیه استان های نوار مرزی غرب ایران استفاده شد، اما حمله شیمیایی تیرماه 1366 به چهار نقطه شهر سردشت و برخی روستاهای اطراف آن شهر، غم انگیز ترین وجه از جنایات رژیم صدام و شرکای غربی اش را به تصویر کشید.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
وزیر امور خارجه آلمان جنایتکار در باره سلاح شمیایی و غیره باید به مردم ایران پاسخ و توضیح دهد چرا آلمان جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور سلاح شیمیایی داده است و از تجاوز صدام حمایت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
اقای بابایی
المان سلاح شیمیایی داده غلط کرده باید محاکمه شود حالا چرا از عراق غرامت نمیگیرید؟ شاید بگی اون صدام یزید بود الان با گروه اسلامی طرف هستیم حالا اگر دریک کشوری مثلا رئیسی با یک کشور دیگر مثل امریکا وفرانسه و..... نزاع سیاسی داشته باشند وایران را به غرامت محکوم کنند ورئیسی هم عوض شود رئیس جمهور اقای زاکانی شود بازهم امریکا میگوید خالا چون زاکانی اومد غرامت مربوط به رئیسی بود الان نمیگیریم؟ برو اگر حق طلب هستی حق خودت حتی از برادرت هم شده باید بگیری وگرنه مثل کلاغ قار قار نکن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، اسرائیل، هر سه دشمنان آشکار ملت ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
شما بمب اتم بسازید ما مردم هم مثل کوه پشت تون هستیم
آزمایش بمب هسته جلو خبرنگارا انجام بدین بگین داریم
دیگه چیزی برا تحریم باقی نمی مونه مجبورن کنار بیان
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۲۰:۲۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
زمان خلع سلاح اتمی آلمان و متحدانش فرا رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۱:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
استاد، آلمان بمب اتم نداره. همون نیمچه ارتشم صدقه سر رضایت آمریکا، انگلیس و فرانسه هستش
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
وزیر امور خارجه آلمان دیگر نمی‌تواند بر اهانت ها و خیانت های آمریکا و سه کشور اروپایی در توافق هسته ای و برجام سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
این اظهارات تحریک‌آمیز نه‌تنها نقض آشکار حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد است، بلکه اذعان صریح و آشکار به مسئولیت عملیات و اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل علیه مقامات و دانشمندان ایرانی، و زیرساخت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران است که توسط این رژیم در سال‌های اخیر داخل خاک ایران صورت گرفته است، همچنین این واقعیت را ثابت می‌کند که رژیم اسرائیل مسئول این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی است و باید پاسخگو باشد و عواقب چنین جنایاتی را بپذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم اسراییل علیه ایران در راستای اجرای سیاست‌های شرورانه این رژیم در منطقه، حق مشروع خود را بر اساس حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد در پاسخ به این گونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی محفوظ می‌داند و از مردم و منافع امنیت ملی خود در هر زمانی که مناسب تشخیص دهد، محافظت می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
برنامه هسته‌ای ایران از ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به آلمان جنایتکار ندارد و تاکنون نداشته است مذاکره ایران با آلمان جنایتکار 100 درصد فقط به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن بوده است.
آلمان جنایتکار خود انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب خوشه ای و سلاح شیمیایی در اختیار دارد.
دخالت و مداخله وزیرخارجه آلمان جنایتکار در باره برنامه هسته‌ای ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار هنوز هم به طور مستقیم از داعش در افغانستان، سوریه، عراق، یمن و منطقه حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
کوربین خواستار قطع ارسال سلاح به اوکراین شد
نقض قطعنامه‌های بین المللی در زمینه شهرک سازی توسط رژیم اسرائیل ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
دولت آمریکا جنایتکار ۵۵۰ میلیون دلار دیگر سلاح به اوکراین می فرستد
۱۹:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دولت آمریکا جنایتکار ۵۵۰ میلیون دلار دیگر سلاح به اوکراین می فرستد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
همان کسانی که تاکنون با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همه جانبه مذاکره و همکاری می کردند و در مورد قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام خفه خون گرفتند، و سکوت اختیار کرده اند و هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند.
آمریکا جنایتکار با نام حقوق بشر و دموکراسی از سال 2001 تاکنون به همراه انگلیس جنایتکار در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه خاورمیانه با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار جنایت می کند و آدمکشی می کند.
ادعای آمریکایی ها درباره کشته شدن سرکرده القاعده 100 درصد باز هم دروغ است و این در حالی است که از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایتکار می کند واز سال 2011 تاکنون هم از داعش درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند.
و این درحالی است که سرکرده القاعده در یمن بارها اعتراف کرده است که آمریکا در یمن با القاعده و داعش همکاری می کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آلمان هم مانند آمریکا تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
آلمان مانند انگلیس از سال 1945 تاکنون نوکر آمریکا در جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بمب هسته‌ای میخاییم
جهت مقابله با بمب های هسته‌ای دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۴:۴۱
اگر سلاح هسته ای بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، انگلیس جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، فرانسه جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، آلمان جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.
اگر سلاح هسته ای بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را کنار بگذارد.


موضوع مذاکره در باره صلح آمیز هسته ای فقط لغو تحریم ها بود
تحریم‌های جدید آمریکا/ آمریکایی‌ها تصور نکنند با این اقدامات خود می‌توانند در میز مذاکره امتیاز بگیرند
آمریکا به همراه اروپا عامل بی‌ثباتی در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مذاکره متاسفانه از سال 1392 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
توافق هسته ای و برجام متاسفانه از سال 1394 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار به طور مستقیم در جنگ سوریه دخالت دارد.
آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار به طور مستقیم در جنگ یمن دخالت دارد.
Iran (Islamic Republic of)
نظامیان آمریکایی بار دیگر نفت سوریه را غارت کردند
۱۹:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نظامیان آمریکایی بار دیگر نفت سوریه را غارت کردند
نظامیان آمریکایی محموله جدیدی از نفت سوریه را با استفاده از مخازن و تانکر‌های حامل مقادیر زیادی نفت از میدان‌های نفتی سوریه غارت و آن را به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کردند.
آمریکا همچنان نفت سوریه را می دزدد
اشغالگران آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می‌دهند
آمریکا همچنان به سرقت نفت سوریه ادامه می دهد
آمریکا منابع سوریه را غارت می‌کند
آمریکا آشکارا ثروت مردم سوریه را غارت می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار در توافق هسته ای و برجام وغیره 100 درصد به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت شما بوده است چون به خاطر که آمریکا جنایتکار دیگر عضو توافق هسته ای و برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و هم برجام خارج شده است و دیگر هیچگونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وغیره را ندارد.
آمریکا جنایتکار باید بداند دیگر عضور برجام نیست.
آمریکا در سال 1397 با خروج غیر قانونی از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
پیشرانه های هسته ای .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
کاش چند تا رابرای معیشت مردم ترزیق میکردبد بفکر بدبختی امروز مردم باشید که عمر انسان زود میگذرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
این اقدام مربوط به 2یال پیش است که می بایست انجام می شد ، الان باید اقدامات بزرگتر انجام داد .
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
به شرط ادامه گازدهی و مراحل بعدی چون آمریکا از تحریم ها عقب نشینی نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
احسنت.
نون پدر و شیر مادر حلالت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آفرین بر همه ،درود فراوان ، خدا قوت.
اصلا برنامه اتمی را رها از تحریم کنیم چه تحریم باشد و چه نباشد صنعت اتمی باید باشد و متوقف هم نشود.
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۷:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
یک کلام ختم کلام صنعت اتمی را رها از هر قید و بندی کنیم و این صنعت را تسلیم رفع تحریم نکنیم.
آیندگان ما را لعنت و نفرین خواهند کرد.
تمام
Iran (Islamic Republic of)
ایران من
۱۷:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
جمهوری اسلامی باجدیت فعالیتهای صلح آمیزهسته ای خودرا به پیش میبرد و هیچ چیزی را به برجام گره نزده، مذاکرات رفع کامل تحریمها و خارج نمودن اسم سپاه پاسداران ازلیست سیاه امریکا، این خواسته ملت ایران است. مرگ برامریکا،مرگ براسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۷:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اشتباه بزرگ ما ایرانیان گره زدن رفع تحریم به برنامه اتمی است و در واقع برنامه اتمی قربانی نادانی و کم کاری همه ما شده است.و یقینا آیندگان ما را نخواهند بخشید قراردادننگینی همچون گلستان و ترکمنچای و ۱۹۱۹از دست دادن افغانستان و جدایی بحرین دیگری با برجام رقم خورد.
#متوقف نکردن_ برنامه اتمی _با تحریم
#متوقف نکردن_ برنامه اتمی _با تحریم
#متوقف نکردن_ برنامه اتمی _با تحریم
#متوقف نکردن_ برنامه اتمی _با تحریم
#متوقف نکردن_ برنامه اتمی _با تحریم
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۶:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
این تحریمها نشان میدهد غرب از گذشته خود هیچ پشیمان نیست ،نه پشیمان از تحریم دارو و نه خرابکاری در صنعت و نه در کشتار ایرانیان و نه در پیمان شکنی ،براستی که ما ایرانیان فراموشکاریم و حافظه تاریخی ضعیفی هم داریم هر چند ما بیشتر تحریم وطن فروشان داخلی و مدیران ناشایست و مسولان کم کارآمد داخلی هستیم و داریم به نوعی صنعت اتمی کشورمان را نا آگاهانه متوقف میکنم .
همه قفل‌ها و محدودیت های خود ساخته را بشکنیم و پیشرفت اتمی کشورمان را به تحریم گره نزنیم.
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
خب که چی؟ انرژی هسته‌ای برای اون مستعجری که دیگه نمیتونه قراردادش رو تمدید کنه سقف بالای سر میشه؟ زندگی مردم رو فدای یه چیزی کردید که تاثیری رو زندگی مردم نداره. لااقل یه بمب اتم میساختید دلمون نمیسوخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بهترین پاسخ به امریکا کاهش هزینه هدی زندگی ملت ایرلن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
منظورت چیه
دوپهلوحرف می زنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
دو پهلو کدامه // واضح داره اگه پشتوانه مردمی را از دست بدید // صد نا بمب اتمی هم داشته باشید // اخرش ....
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
#برجام _نافرجام_ بی برجام
#برجام _نافرجام_ بی برجام
#برجام _نافرجام_ بی برجام
#برجام _نافرجام_ بی برجام
#برجام _نافرجام_ بی برجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
درود بر دیپلماسی عزتمندانه
همین که حاضرن سر موضوعات مختلف فقط به خاطر انرژی هسته ای مذاکره کنن، نشون دهنده اهمیت این فناوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دانشمندان ما باید هر چه زودتر پیشرانهای اتمی کوچک را بسازند و تمام محدودیت‌ها را هم برداریم و خروج از آن پی تی
هیچگاه نباید جلو صنعت پیشرفته و بالای اتمی را گرفت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اگر قرار است به ده هزار مگاوات برق اتمی تا چند سال دیگر برسیم باید زیر ساختها را بسازیم و احتیاج به هزاران سانتریفیوژ و صدها دانشجو و دهها تاسیسات دیگر داریم.
چرا صنعت اتمی را گوشت قربانی برای رفع تحریم کردید آیا ارزشش را دارد ؟!
بهترین گزینه برای ایران خروج از ان پی تی است
Lithuania
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
روز گذشته شاهد صدور هیچ قطعنامه ای علیه ایران نبودیم.
خواب دیدی آقای وزیر خارجکی؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نمیدانم با چه کشوری پیام میدی ولی اصلا تو باغ نیستی آمریکا از زمانی که پیمان بست و سپس بدقولی و پیمان شکنی کرد مرتب تحریم ها را افزایش داد و پیروز هم چندین تحریم بیشتر اعمال کرد ولی کور خوانده ما ایرانیان براحتی میتوانیم از آن پی تی هم خارج شوییم آژانسی که خیری برای ما ندارد میخواهیم سر سگ توش بجوشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
کمی بروز و دانا باش دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
شما برید جلو و کاری هم به شیطنت های اینها نداشته باشید
آمریکا هیچ وقت دوست کسی نبوده و نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
امریکا فقط حرف زور را میفهمد .فقط حرف زور میزند . ولا غیر .
Germany
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بدجوری روحانی بتون ریزی کرد
دوتا از انون بسازیم زودتر به نتیجه می رسم تا خالی کردن ان
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا مزیدی شرف آبادی
۱۵:۱۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
قلب راکتور فوردو را از بتن خالی کنید به مزاکره بر می گردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اون رآکتور اراکه و نه فردو جناب شرف ابادی
Germany
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
قدم بعدی در مقابل تحریم بعدی غنی سازی 90 درصد
و اخرین قدیم یعنی فینال = ساخت و آزمایش ...... اتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دوستان عزیزان برادران مدیران مسپولین محترم ! با بررسی تجربه تاریخ اگر تعهد را در سیاست آمریکا نسبت به معاهدات بین المللی و یا کشورها و یا دولتهایی که به این کشور اعتماد کرده اند ُ دیده اید ..........برای رسیدن با این کشور تلاش کنید !! وقتی این کشور جز به نابودی شما فکر نمیکند و قانع نمیشود چرا وقت خود را صرف مذاکره با این کشور استعمارگر و خبیث میکنید؟ وقتی برای رسیدن به توافق و برداشتن فشارهای موجود مذاکره میشود و این کشود روز به روز بر تحریم ها می افزاید چرا اصلا بع مذاکره فکر میکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
پاسخ یعنی اینکه بمب اتم رو بسازید
مردم پاره شدن زود باشید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۴:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
خسته نباشید .بعد از نودونه پسین حالا خدا بخاد یه عکسالعمل ضعیفی از خودتون نشون دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آنقدر به اینا باج ندید خودشون همه نوع جنایتی انجام میدن بجای باج دادن به اروپا آمریکا و افغانستان فکر مردم ایران باشید جلوی فساد و بی عدالتی رو بگیرید آنقدر که خائنین و مفسدان داخلی به ایران لطمه زدن هیچ کشوری نزده
جوانهای خودمون بیکار هستن ایران پرکردین افغانی بیرونشون کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چه اشکالی دارد که در کشوری به قدری کار و نیروی کار باشد که زودتر کشورمان را بسازیم دهها و صدها صنعت و تاسیسات اتمی دیگر باید در دل البرز و زاگرس ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چی میگی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۱۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بمب اتم و بس ،
بمب اتم مرد عمل میخواد نه ترسو
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آخرش که گفتی ایران رو از افغان‌ها پر کردید رو ندیدم و اشتباهی لایک کردم.
اگر افغان‌ها نباشن تو مثل اونا کارگری میکنی مهندس؟
بنده خداها با نصف قیمت مثل تراکتور کار میکنن. جای تورو تنگ کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
خب فایده اش چیست؟ اگر قرار به جواب به تحریم هاست، یعنی اگر تحریم برداشته بشه شما هم اینارو جمع می کنید. پس برای پاسخ دهی به نیاز انرژی اتمی آیا نباید اینارو داشته باشیم؟ یعنی فعالسازی یا غیر فعالسازی اینا به تحریم ربط داره انگار این سانتریفیوژها برای انرژی هسته ای ساخته نشدن، برای تحریم ساخته شدن
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۴:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اگر تحریمها هم برداشته شود ایران باید فعالیت هسته ای خود را مخفیانه انجام دهد .تا ابد که نمیشه دست رودست گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم فقط ابتدای جمله را دیده بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
درود به قاطعیت سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه
آمریکا زبان مذاکره را نمی فهمد.
درواقع میگن بیاین با خواست های ما موافقت کنید اما خودشان هیچ تعهدی را نمی پذیرند.
با دشمنی مثل آمریکا فقط باید با زبان زور صحبت کرد اینها زبان خوش را نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکای بی منطق، بی تعهد، دیکتاتور و دروغگو تمایل به توافق برجام ندارد. البته چون ارباب او یعنی رژیم صهیونیستی اجازه نمیده و ایران نباید بیشتر از این به آمریکایی ها و اروپایی ها فرصت بدهد. پیش به سوی غنی سازی ۹۹ درصد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار