مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:تقویت فرهنگ کسب و کار از رویکردهای مهم کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت است.

صالحی از خدمت‌رسانی و دستگیری به محرومین به عنوان یکی از بالاترین معروف‌ها یاد کرد و گفت: مردمان نیک اندیش استان زنجان در کنار عامل بودن به انجام کار‌های خیر در ترویج و توسعه جریان خیر و احسان در جامعه نیز نقش برجسته‌ای دارند.

او مددجویان تحت حمایت را، ولی نعمتان این نهاد دانست و افزود: خدمت به ولی نعمتان از مصادیق بارز جهاد تبیین است، چرا که اگر خدمت‌رسانی به درستی انجام شود، بالاترین سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردمی تقویت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مهمترین رویکرد این نهاد را اشتغالزایی و توانمند سازی عنوان کرد و گفت: تلاش نظام‌مند برای ایجاد و تقویت فرهنگ کسب و کار در بین خانوار‌های تحت حمایت از رویکرد مهم کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های خدابنده و تأثیرگذاری آن در بخش‌های مختلف، افزود: تلاش مضاعف و جهادی به منظور ایجاد زمینه توانمند سازی حداکثری مددجویان تحت حمایت باید به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین محور‌های فعالیت امداد گران در این نهاد الهی و انقلابی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.