معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح گالری محصولات صنایع‌دستی با عنوان «دست‌های جادویی» در بهشهر خبر داد.

حسین ایزدی معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: محصولات صنایع‌ دستی شرق مازندران از این پس در گالری با عنوان «دست‌های جادویی» به طور دائمی در شهرستان بهشهر به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

او افزود: گالری صنایع‌دستی شهرستان بهشهر فضایی امن برای نمایش آثار هنری هنرمندان شرق مازندران است و با این گالری در واقع هنرمندان صنایع‌دستی صاحب خانه‌ای امن برای نمایش آثار خود شدند.

ایزدی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای افتتاح این گالری دائمی برای ارائه خدمات هنری و در معرض نمایش گذاشتن دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان، گفت: افتتاح این گالری یک نیاز مهم برای شهرستان و هنرمندان منطقه بود.

او گفت: این گالری به طور دائمی برپاست و با زیرساخت به وجود آمده در این گالری، فضای مناسب برای نمایش آثار هنرمندان در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به ویژه شرق مازندران فراهم است و در واقع ویترین صنایع‌دستی اصیل بومی و ملی کشور در این منطقه به شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.