رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس البرزگفت: تدابیر ایمنی و تمهیدات لازم سازمان آتش‌نشانی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در این شهر اتخاذ شده است.

حسین عاشوری گفت: از آن جایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور پرشور دسته‌ های عزاداری و خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جهت اقامه عزا و شعائر دینی و مذهبی ،در سطح شهر هستیم ، با  ازدحام جمعیت و بعضا ترافیک در برخی خیابان ها ومسیر ها مواجه خواهیم بود.

او گفت: از این رو برای آن که خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیدات لازم لحاظ شده است .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیسمی گوید : ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار هشت دستگاه خودروی آتش نشانی در هشت نقطه  مختلف شهر  و با حضور وآماده باش کامل آتش نشانان و مسوولان درسازمان آتش نشانی فردیس و ایستگاه های تابعه آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات لازم را انجام دهند.

 عاشوری گفت:  از عزاداران حسینی (ع) تقاضاداریم مانندهمیشه همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و درصورت وقوع اتفاق ، خونسردی خود را حفظ نموده و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعا حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیرهای عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.