رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.

 جمشیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور دسته‌جات عزاداری در طول روز در خیابان‌ها هستیم شاهد وقوع یکسری ترافیک کاذب هستیم.

او گفت: از این رو و برای آنکه خودرو‌های سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۱۴ دستگاه خودروی آتش نشانی و با حضور ۵۰ آتش نشان در ۱۴ نقطه از سطح شهرآماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات اولیه را انجام دهند.

جمشیدی گفت: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.