معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان برای شناسایی اموال غیر منقول مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی یاریگر دولت باشند .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان جهت شناسایی اموال غیر منقول مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی یاریگر دولت باشند و نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه سوت زنی اقدام کنند.

عباسعلی ارجمندی در نشست کارگروه مولدسازی و فروش اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم و رویکرد‌های جدید دولت، مولدسازی دارایی‌های دولت است که قطعا ظرفیت مردمی می‌تواند در شناسایی اموال دستگاه‌های اجرایی به ما کمک کند.

وی با تاکید بر اهمیت مولدسازی منابع افزود: فهرست املاک مازاد شناسایی شده از ۸۰ دستگاه اجرایی استان به آن‌ها ارسال شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر ملکی مازاد بود این حق و حقوق مردم محسوب می‌شود لذا مدیرانی که به این امر توجه نداشته باشد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم و رویکرد‌های جدید دولت در بحث واگذاری ها، مولدسازی دارایی‌های دولت بوده که با پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونان توسعه در سیستان و بلوچستان به نحو مطلوب در حال انجام است.

ارجمندی خاطرنشان کرد: شناسایی اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها باید انجام شود چراکه اگر ساختمانی خالی باشد باید فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند؛ حداقل یک ملک از املاک مازاد خود را در راستای اجرایی شدن طرح مولدسازی و کمک به تامین منابع مالی به فروش برسانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: یکی دیگر از راه‌های مولد سازی استفاده از فضا‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی به صورت اجاره و یا وثیقه برای بازدهی بهتر و مدیریت بهینه است و برای تحقق این موضوع باید این فضا‌های راکد با اجاره‌های مطلوب و مناسب در حوزه اشتغالزایی به کار گرفته شود و دستگاه‌ها مکلفند این فضا‌ها را در جهت اشتغالزایی روستایی، اشتغال جوانان، کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار اجاره دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار