معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای امور زنان استان همدان اختصاص یافت.

 انسیه خزعلی در سفر به همدان گفت: این مقدار اعتبار برای آموزش، تقویت زیرساخت‌های آموزشی، ورزش، درمان ناباروری، پیشگیری و درمان آسیب‌های زنان و خانواده و اشتغال زنان سرپرست خانواده استان همدان اختصاص یافته است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سفر به استان همدان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خواستار تقویت خودباوری، فرهنگ کار، بردباری و توانمندسازی در مقابل هجمه دشمن شد و گفت: برای تحکیم خانواده و کاهش طلاق در برنامه توسعه کشور برنامه‌های خوبی در دولت پیش بینی شده است.

او افزود: مشاوره در سبک زندگی، جمعیت و سایر بخش‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی در ارتقای زنان بسیار موثر است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: در محرم نقش مهمی را به خانواده در حین جنگ و پیام‌رسانی حرکت کربلا دادند و همه روز‌های این دهه به نقش‌های خانواده اختصاص داده شده است.

انسیه خزعلی دیداربا استاندار همدان، بازدید از شرکت دانش بنیان فهیم صنعت، نشست با اقشار بانوان استان همدان، نشست با مشاور بانوان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و بانوان نخبه فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های انسیه خزعلی در سفر به همدان است.

بازدید از روستای لتگاه شهرستان بهار، بازدید از کارگاه تولیدی جوراب روستای لتگاه، دیدار و گفتگو با مردم و زنان کشاورز در مسیر لتگاه تا بهار و گذر از روستاهایی، چون دستجرد و لالجین و بررسی مشکلات کشاورزان، بازدید از پایگاه مردمی شهید هاشمی کارگاه میناکاری، خیاطی، عروسک سازی و ایجاد کارگروه‌های مختلف برای کاهش آسیب ها، حضور در جمع گروه‌های جهادی و مردمی، بازدید از مزرعه بومگردی که تعدادی از بانوان کارآفرین در این مزرعه مشغول به کار هستند، بازدید از کارگاه میناکاری دیزج، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه خزعلی به استان همدان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.