معاون بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: دشمن در قالب جنگ نرم امروز محوری‌ترین نهاد انسجام جامعه یعنی خانواده را هدف قرار داده است.

معاون بانوان و خانواده رئیس جمهور در نشسته اندیشی اقشار مختلف بانوان استان همدان گفت:نگاه به واقعیت‌های بزرگ مذهبی و اجتماعی همواره نشان دهنده حضور فعال و سازنده بانوان است و از نقش آفرینی حضرت زینب (س) در حماسه عاشورا تا دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و بعد از آن جلوه‌های دیگری از این نقش آفرینی‌ها را شاهد هستیم.

انسیه خزعلی گفت: خواستار حمایت مردان از زنان برای رویارویی با تهاجمات فرهنگی جنگ نرم شد و گفت: برای آموزش و اشتغال آفرینی و تعمیر و تجهیز خوابگاه و تکمیل مراکز آموزش و راه اندازی مرکز ناباروری و ترک اعتیاد بانوان در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اختصاص یافته است.

خزعلی می‌گوید: در سفر اخیر هیئت دولت به استان همدان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی بانوان و ۱۵ میلیارد تومان برای بازارچه‌های صنایع دستی اختصاص یافت.

این مقام مسئول گفت: هر قانونی برای ظهور توانمندی بانوان نیازمند اجرای مناسب و به کارگیری نظرات اتاق فکر امکان پذیر می‌شود و پرداخت تسهیلات و زمین برای خانواده‌ها با فرزندان بیشتر را پیگیر هستیم.


فاطمه ستاری نوید مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در نشست هم اندیشی اقشار مختلف بانوان استان گفت: انقلاب اسلامی ما با همراهی زنان در کنار مردم به پیروزی رسید و شکل گیری انقلاب، دفاع مقدس و همه پیشرفت‌های امروز جامعه در گرو همراهی و مشارکت بانوان انجام شد.

اوگفت: تربیت اسلامی و انقلابی بر عهده زن مسلمان است و در کارگروه‌های تخصصی مهربانان خانواده استان تحول و شکوفایی بانوان، توانمند سازی زنان سرپرست و بد پرست، توجه به نخبگان و ایثار شهادت، ترویج ازدواج آسان و به هنگام و جوانی جمعیت را در دستور کار داریم.

در این نشست بانوان خواستار سند فرهنگی بانوان، تخصصی شدن برنامه‌ها و کار مشاوران بانوان در دستگاه‌های اجرایی و اجرای بهتر برنامه‌های جهاد تبیین شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.