حامد امیری گفت: قصد دارم رکورد پرتاب نیزه خود را در مسابقات پارادو و میدانی مراکش ارتقا بدهم.

حامد امیری دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره  آخرین وضعیت آمادگی‌اش گفت: شرایط بدنم خوب است و من تنها کسی هستم که در سه ماده پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه در مسابقات بین المللی مراکش شرکت می‌کنم. هدفم این است که رکورد ۳۱.۳۵ متر پرتاب نیزه را که در بازی‌های پارالمپیک توکیو زدم، ارتقا بدهم. در ماده پرتاب وزنه نیز رکورد خوبی خواهم زد. در پرتاب دیسک هم ۲ ماه پیش مسابقه‌ای زیر نظر IPC در ایران برگزار شد که رکورد آسیا را پس از ۱۴ سال ارتقا دادم.

درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی پارادو و میدانی کشورمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی مراکش، گفت:  ما  حدود ۳ هفته است، اردویی در زنجان داریم  و تمرینات خود را زیر نظر بهمن رضایی برای شرکت در مسابقات مراکش انجام می‌دهیم.   بعد از آن اردویی در تهران از ۱۵ تا ۲۸ مرداد ماه خواهیم داشت.   سپس ۵ روز استراحت خواهیم کرد و آخرین مرحله اردوی متصل به اعزام را تا ۲۰ شهریور ماه خواهیم داشت.  

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو، تصریح کرد: مشکلات مالی در سراسر جهان  وجود دارد، اما فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تدابیری داشته‌اند و سعی دارند تا آمادگی قهرمانان خود را حفظ کنند بر همین اساس واقعاً شرایط خوبی در برگزاری اردو‌ها فراهم شده است تا این قهرمانان از تمرین جا نمانند. ما نیز می‌توانیم با کسب مدال‌های‌مان زحماتشان  را جبران کنیم.

امیری درباره  اینکه چه تقاضایی از مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک دارد، بیان کرد: تورنمنت بین‌المللی فزاع امارات، در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.   همچنین مسابقات قهرمانی جهان فرانسه را در تیرماه سال ۱۴۰۲ پیش رو داریم و بازی‌های پاراآسیایی هم در مهر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.به نظرم قبل از این رقابت‌ها باید در یک تورنمنت بین‌المللی حضور داشته باشیم تا  از قوانین جدید ماده‌های پرتابی آگاه شویم و محک جدی بخوریم و بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار