اسبقیان: برای ملی پوشان پارالمپیک حقوق و مزایا در نظر گرفته شده است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان ومعلولین درباره شرایط ملی پوشان کشورمان پس از شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در حاشیه مراسم پارادو و میدانی بیان کرد: هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و به روح شهدا و امام شهدا سلام و درود می‌فرستم. طبق مکاتباتی که از قبل با ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام داده ایم؛ از آن‌ها تقاضا کردیم با توجه به اینکه رقبای ما در کل دنیا برای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در حال آماده شدن هستند، یک مسابقه در حد کشوری برگزار شود.

اسبقیان در رابطه با اینکه مسابقات در فضای باز انجام می‌شود و آیا امکان برگزاری زودتر رقابت‌ها وجود دارد یا خیر اظهار داشت: ما تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم. خوشحالم که این مجوز برای ما صادر شد و امروز شاهد برگزاری این مسابقات در تهران هستیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: مرحله دوم مسابقات اسفند ماه برگزار می‌شود. ما برنامه‌های دیگری هم برای تیراندازی داریم که به امید خدا تا اواخر آبان ماه با حضور رئیس جدید انجمن تیراندازی (الله کرمی) انجام خواهد شد. در ضمن در رابطه با اردو‌های متمرکز هم مجوز‌هایی برای رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچیر اخذ شده تا شاهد برگزاری اردو و مسابقات در این رشته‌ها باشیم.

او در رابطه با تست کرونای ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها بیان کرد: بر اساس دستور العمل‌ها قرار شد که ورزشکاران تست‌های مربوطه را انجام دهند. در ۴ ایستگاه برگزاری پرتاب شاهد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

اسبقیان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ سهمیه داریم که قطعا در آینده به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. برای ملی پوشان حقوق و مزایا در نظر گرفته شده که از طریق کمیته ملی پارالمپیک این اتفاق می‌افتد و آن‌ها را حمایت خواهیم کرد مخصوصا آن‌هایی که سهمیه کسب کرده و شانس مدال دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار