رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ۴۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تثبیت و برای ۳۰ هزار هکتار از آن اراضی سند مالکیت صادر شد.

محمد جعفر عبدالهی گفت: تعداد ۸۷ مورد رفع تصرف به مساحت ۵.۹ هکتار از بستر رودخانه های استان تا پایان تیر ماه سال جاری انجام شد.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های سال جاری دستگاه قضایی استان سمنان اجرای برنامه های عملیاتی در خصوص اجرای حدنگار برای اراضی کشاورزی است که دستگاه قضایی استان این موضوع مهم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال خواهد کرد و امیدواریم با همکاری نهادهای متولی این مهم تحقق پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: به موجب مصوبه آخرین جلسه فوق العاده شورای حفظ حقوق بیت المال استان در سال گذشته در خصوص رفع تصرف از بستر رودخانه های جاری و دائمی استان ، تعداد ۸۷ مورد رفع تصرف به مساحت ۵.۹ هکتار از بستر رودخانه های استان تا پایان تیر ماه سال جاری انجام شد.

رئیس دستگاه عدلیه استان همچنین در مورد میزان ثبت اراضی کشاورزی گفت: اقدامات بسیار موثری توسط سازمان ثبت اسناد و املاک استان و خصوصا سازمان جهاد کشاورزی استان برای ثبت اراضی ملی و کشاورزی صورت گرفته است که لازم است تثبیت و صدور سند مالکیت تمامی اراضی کشاورزی سطح استان تا پایان سال ۱۴۰۱ نهایی و اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.