همزمان با دهه نخست ماه محرم ۱۴۰۱ آیین‌های عزاداری در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری با حضور جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف در حال اجراست.

استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع عزاداران حسینی هیات دانش‌آموزی انصارالمهدی شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن بعثی زمانی به ایران اسلامی حمله کرد که این کشور تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار داشت، گفت:، اما نوجوانان و جوانان غیور و هیاتی با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند، حضور در هیات‌های مذهبی موجب می‌شود تا اعتماد به‌نفس جوان و نوجوان افزایش پیدا کند.
غلامعلی حیدری افزود: شهید حسین خرازی، شهید زین‌الدین و چند شهید شاخص دیگر مکبر مسجد بودند و همین بچه‌های مسجد و هیات در دوران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده در میدان جنگ حضور پیدا کردند و نقش تاثیرگذاری نیز داشتند.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد ائتلاف بین‌المللی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی هستیم، گفت: می‌توان در هیات‌های مذهبی شخصیت جوانان و نوجوانان را شکل داد و شهید سلیمانی‌ها را تربیت کنیم.


بیشتر بخوانید


در این آیین رییس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران این مجموعه به همراه تعدادی از مدیران استانی در عزاداری سید و سالار شهیدان شرکت کردند.

عزاداری دانش آموزان رهرو حسینی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار