قناعت با حضور در سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد)، طی ارتباط تلفنی با مردم پاسخگوی سؤال‌ها و مطالبات شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی با حضور در مرکز سامد مشکلات مردم در مورد وضعیت اشتغال، مشکل مسکن، وضعیت آب رسانی و مشکلات عده‌ای از سرمایه گذاران در حوزه صنایع را شنید.

او پس از شنیدن مسائل مطرح شده، برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری مسائل در حوزه‌های مرتبط دستورات لازم را صادر کرد.
امروز و در جریان حضور استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی در مرکز سامد، تعدادی از شهروندان، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

ملکی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار خراسان جنوبی نیز در ادامه گفت: یکی از بستر‌های ارتباط مردم با مدیران سامانه سامد است که مدیران استانی هر هفته حداقل ۳ تا ۴ مورد در مرکز سامد حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم هستند.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امروز قناعت استاندار خراسان جنوبی در مرکز سامد حضور داشته و به ۱۶ درخواست مردمی پاسخ دادند.

ملکی بیان کرد: این درخواست‌ها بیشتر در حوزه‌های تکمیل و تحویل زیرساخت‌های شهری و روستایی، تامین آب، نهضت ملی مسکن، اشتغال و دریافت تسهیلات بود که استاندار دستور رسیدگی به آن‌ها را به مدیران مربوطه ابلاغ کرد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار خراسان جنوبی گفت: برخی از موارد درخواست شده مشکل قانونی دارند که حل و فصل آن زمان بر است و برخی نیز روال عادی دارند که رسیدگی به آن زودتر انجام خواهد شد، وظیفه دفتر بازرسی پیگیری موضاعات است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

او گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت با شماره گیری عدد ۱۱۱ درخواست هایشان را پیگیری کنند.

برچسب ها: استاندار ، سامد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.