حجت‌الاسلام رئیسی وزارت ارتباطات را مأمور کرد، اختلالات اخیر اینترنت را پیگیری کند تا خللی در فعالیت کسب‌وکارهای مجازی مردم ایجاد نشود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تبیین فلسفه قیام عاشورا پرداخت و با تاکید بر ماهیت زنده و حیات‌بخش پیام عاشورا، آن را اتمام حجتی با انسان‌های تمامی اعصار و قرون خواند و گفت: پیام محوری حادثه عاشورا عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است که گذشت زمان نه تنها از درخشش آن نکاسته، بلکه این پیام روز به روز فراگیرتر می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی گرایش‌های فطری همه انسان‌هاست، گفت: رمز و راز ماندگاری قیام عاشورا همین در هم تنیدگی عمیق آن با آرمان‌های انسانی همچون آزادگی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است.

رئیسی در ادامه پس از استماع گزارشی از روند اجرای طرح «دارویار» از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نگاه منصفانه را لازمه قضاوت درباره طرح‌های بزرگ در دست اجرای دولت دانست و گفت: اجرای این دست طرح‌ها، نیازمند هماهنگی‌های بین بخشی و ظرافت‌های بسیاری است که گاهی در اظهارنظر‌ها و قضاوت‌ها نسبت به آن کم‌توجهی می‌شود. کار بزرگی در حوزه دارو آغاز شده است که ممکن است در ابتدای انجام آن، برخی نقایص و کاستی‌ها هم وجود داشته باشد، اما امروز کمتر کسی در اصل اجرای این طرح تردید دارد.

رئیسی حکمرانی عالمانه و مسئولانه را در گروی شجاعت دولت در تصمیم‌گیری دانست و گفت: ما نباید متاثر از برخی حواشی و پیامد‌های کوچک احتمالی، از زیر بار مسئولیت تصمیمات بزرگ و ضروری برای کشور شانه خالی کنیم. دولت تجلی اراده مردم است و باید در راستای تامین خیر عمومی و منافع مردم گام بردارد.

 رئیسی توفیق در اجرای طرح‌های بزرگی همچون دارویار را در گروی اطلاع رسانی جامع و دقیق و روایتگری مسئولانه دانست و تاکید کرد: در اجرای چنین طرح‌هایی لازم است نسبت به گره‌های ذهنی و ابهاماتی که در افکار عمومی به وجود می‌آید حساس باشید و با سرعت و دقت در این زمینه اطلاعات لازم را به مردم بدهید.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت روایتگری و اقدامات تبیینی از سوی دستگاه‌های اجرایی، افزود: اگر دستگاه‌های مجری، خود روایت درست و بهنگام از اقدامات‌شان را ارائه نکنند، دیگران این اقدامات را به شکلی روایت می‌کنند که نتایج اقدامات مهم دولت زیر سوال می‌رود و بعضا نقاط قوت در افکار عمومی نقطه ضعف جلوه داده می‌شود.

رئیسی در این زمینه موضوع بیمه رایگان افراد فاقد بیمه را مثال زد و خاطرنشان کرد: مثلا تا به امروز حدود ۶ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفته‌اند و بررسی پرونده افراد باقیمانده هم ادامه دارد، اما نباید در اظهارات و اخبار اقدام مهم دولت در پوشش بیمه‌ای ۶ میلیون نفر به حاشیه برود.

رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود تا بزرگی کاری که انجام شده از نظر‌ها پنهان نماند.

رئیسی در ادامه جلسه پس از ارائه گزارشی از وضعیت اختلالات شبکه ارتباطی و اینترنت ثابت و همراه در کشور، از سوی وزیر ارتباطات، به برخی گلایه‌های مردمی در این خصوص اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات با دقت و جدیت مواردی از این دست را پیگیری کند تا خللی در خدمات رسانی به مردم و فعالیت کسب‌وکار‌ها و مشاغلی که در بستر فضای مجازی جریان دارد، ایجاد نشود.

در پایان این جلسه رئیس جمهور با اشاره به اینکه در آستانه اولین سالروز آغاز دولت مردمی قرار داریم، گفت: رسانه‌ها به طور طبیعی در چنین مناسبت‌هایی به ارزیابی عملکرد دولت می‌پردازند و اگر وزرا و مدیران اجرایی نتوانند اطلاعات لازم در خصوص عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود را در اختیار رسانه‌ها بگذارند یا خود در اطلاع‌رسانی عملکردشان ابتکار عمل را در دست نداشته باشند، ممکن است روایت خدمات دولت، آنچنان که شایسته است صورت نگیرد.

رئیسی با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی موثر به مردم، اذعان داشت: صرف ارائه عدد و رقم و آمار پاسخگوی نیاز افکار عمومی نیست و باید اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی، هدفمند و معطوف به نیاز‌های افکار عمومی و شبهات مطرح شده در فضای رسانه‌ای کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
یه سایت ساده داریم بخاطر همون گفتید برید کدمالیاتی بگیرید وگرنه درگاه پرداخت را قطع میکنیم. با این وضعیت اینترنت که صبح تا شب قطعه مالیات هم میخواهید ؟ روتونو برم صد رحمت به دوران روحانی از وقتی این رییسی اومده اینترنت داغون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
هزینه سرم سام آور و سرویس دهی ضعیف و سرعت بسیار افتضاح ...البته فکر نکنید عمدی است کامل سهوی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
بهتره اینترنت در ایران فقط از ساعت ۸ صبح تا ۲ ظهر برای ادارات
فعال باشد. مردم نباید اینترنت داشته باشند. زیرا استفاده های ناجور می کنند. اینترنت در تمام کشور را به جز ساعات گفته شده، قطع کنید تا مردم راحت تر زندگی کنند و اسیر موبایل هاشون نباشند.
اگر من رییس جمهور ایران بشم این اولین اقدام من هست. از من حمایت کنید.
ای مردم، من اینترنت را از شما میگیرم و در عوض آزادی از بردگی اینترنت و ماهواره را به شما هدیه میدهم. آیا قبول می کنید؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
چقدر خنده داره این وزیر خودش عامل محدودیت و اختلال اینترنتیه حالا خودش بره رفعش کنه؟ ههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
رییسی بهترین و داناترین رییس جمهور ایران و آمریکا هستند. طبق نظرسنجی از مردم آمریکا، آنها دوست دارند به جای بایدن، رییسی رییس جمهورشون بشه. ۹۹ درصد مردم آمریکا به هوش و درایت رییسی ایمان دارند. اونوقت ایرانی ها همش اعتراض میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام.خداقوت. گزارشی تهیه کنید که متن معاهده اینترنت بین‌المللی ایران منتشر کنید. از دولت قبل برمیآید که مثل ویلتموس‌چای یه قرارداد ننگین واسه خریدن اینترنت بین‌المللی بسته باشه. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۰۵:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی خداوکیلی خسته نشدی از این همه شعار دادن بابا گند زدید به همه چیز این مردم به اعتقادات و دین و دنیا و آخرت این چه وضع مملکت داری خداوکیلی بقیه کشورهای درجه یک دنیا هم همین جوری مملکت داری میکنند ادعاتون هم گوش فلک رو کر کرده دست بر دارید چهل و اندی سال فقط شعار شعار شعار فقط مظلوم نمایی و سیاه نمایی خجالت بکشید شما دیگه گندش رو درآوردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
رییسی بهترین رییس جمهور تاریخ ایران و جهان هستند. از دستوراتش پیروی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
ولی بدترین مشاوران را از دولت قبل هنوز نگه داشته و برکنار نکرده است. خدایا به رئیسی عزیز قدرت تصفیه دولت را عنایت بفرما.
Iran (Islamic Republic of)
8BIT.DINER
۰۳:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
یاعیسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
اینترنت رایگان چی شد پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
رییسی بهترین رییس جمهور ایران و جهان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
ببخشید حواسم نبود اشتباهی مثبت دادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
این گرانی ها که کمر ملت را شکسته است شما خودتان ساخته اید تا بتوانید مخارج خودتان را تامین کنید، گرانی خودساخته برای زدن جیب ملت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
لطفا" دستور بدهید قیمت دلار پائین برود و قیمت ریال بالا برود تا اکثر مشکلات مردم و مملکت حل بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
چرا بین کارمندان وزارت ارتباطات اختلاف فاحش در حقوق و مزایا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
این اینترنت بی کیفیت و پر از نویز شایسته مردم پارس نیست. دیگه کارمون به التماس کشیدن از دولت رسیده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
هردستوری که می دهی عملی نمیشودویابرعکس عمل میشود آن گرانیهاوآن دستوراتی که به معاونتها دادی درموردبازنشستگان تامین اجتماعی حالاتوپ راانداختیددرزمین هئیتت اومنای سازمان تامین اجتماعی البته بانفراتی که خودتان انتخاب کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
۲۰:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
با گذشت چندین ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است
متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردند چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۰:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
در بهمن ماه سال 1400 قرار بوده است هر بانک از پرداخت وام 50 تا 100 بدون ضامن خودداری کند و مسئول بانک بر کنار شود ولی متاسفانه تاکنون خبری از برکنار مدیران بانک نیست چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون و عدالت وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
اینترنت خانگی دولت روحانی 40,, همون طرح دولت ریسی 100.


آره فرق می‌کنه کی رئیس جمهور باشه
Iran (Islamic Republic of)
آقکاریزی
۱۹:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
آقای رییسی بایدبگم خدا پدر روحانی رو رحمت کنه ...شما که زدی دنده پنج بالام جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
لطفا ناشکری نکنید. لنگه کفش رئیسی به روحانی و تمام کابینه و همدستانش می ارزد.
اگر الآن حسن روحانی رئیس‌جمهور بود، بجای دستور پیگیری احتمالا میگفت من خودم هم صبح فهمیدم اینترنت مختل شده؟!
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۹:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
به اینترنت دستور بده دچار اختلال نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
اینترنت مسخره، لااقل کمی سرعتشو بیشتر کنید بشه مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام رو برای ما که خونه هستیم ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
وه که دولتی که صفت حامی محرومان رو بخودش چسبونده چقدر دروغ میگه، رییسی گفت نون رو گرون نمیکنه اما الان توی قایمشهر چند روزه نون سنگگ دولتی ۵۰۰ تومن و بربری دولتی ۳۰۰ تومن رسما گرون شده
گفت دارو گرون نمیشه سی تا هفتاد درصد پارسال و بالای ۷۰ درصد رو امسال گرون کرده
میگه از بازنشسته حمایت میکنه ، حمایت ارزونیش، مصوبه ۳۸ درصدی+۵۱۰هزارتومنی رو فقط به افزایش ۱۰ درصد اجرا میکنه
تو این یه سال استخوان محرومان را خورد کرده و ما را به مرگمان راضی کرده است و جالب اینجاست تمام رسانه ها و قوای مجریه و مقننه و قضایی و ایمه جمعه و ... شدن روابط عمومیش و اون همین طور از خود راضی یکه تازی میکنه و به روی مبارک نمیاره که ما رو به چه فلاکتی کشونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
خدا پدرت را بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
دولت رئیسی یک ساله شد/ کارنامه ؟ ؟؟
۱۰۰ همت تامین مالی از بورس
دولت رئیسی طی یک سال حدود 100 همت درآمد از اوراق فروشی در بازار سرمایه کسب کرد
در همین مدت حقیقی ها بیش از 56 همت سرمایه از بازار خارج کردند
دولت رئیسی صادق الوععععععععععععععععغععد بود!!!
به همین غلیظی که ادا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
بورس شده قلک دولت حامی مردم و سهامدارها
دولت تدبیر و ...
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۸:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
قیمت سکه و طلا بر مدار کاهش .

قیمت سکه و طلا کاهش چشم گیری پیدا می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
اینترنت کند و گرون ، فیلترینگ ،بی کاری، حجاب اجباری، ورود میلیونی اتباع افغانی ، نتایج فقط یک سال قدرتت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
اینترنت گران و بی کیفیت، واقعا ظلم‌آشکاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
شما بغیر محدود کردن و فیلترینگ کاری مگه بلدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
yjc برو بگو تکلیف حکم افزایش حقوق بازنشسته ها روشن کنن بزنن توو سایت حکم افزایشا کِی دیگه؟شد ۵ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تکلیف روشن کنین
ما بازنشسته ها پول نداریم
بیچاره ایم
زیر خط فقریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
بازنشسته ی بدبخت هزار و یک مریضی داره
پولشو بخوره نمیره یا خرج دکتر کنه
عدالتتون کو
زود تعیین تکلیف کنین
ما خسته ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
جناب آقای رییسی، مسایل اقتصادی را دریابید برادر. وعده های جنابعالی هیچکدام محقق نشد که هیچ، بلکه با جراحی انجام شده و تاثیر منفی آن بر قیمت ها و عدم افزایش کافی حقوق و دستمزد کارمندان کارگران و بازنشستگان، وضعیت اقتصادی اغلب خانوارها بیش از پیش بدتر شده است. متاسفانه در این میان برخی از وزرای شما هم از توان کافی برخوردار نیستند و نیاز به ترمیم کابینه دارید. صدور دستور و مامور کردن وزیر هم دیگر راهگشا نیست و باید تدبیر جدی بعمل آورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام بر رئیس جمهور آایت الله جناب آقای دکتر سید رئیسی عزیزم ضمن عرض تسلیت اباعبدالله الحسین ع از خدمت به مردم خیلی سپاسگزیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تو مقام آیت الله بهش دادی؟ به منم مدرک میدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
ایت الله از کدام حوزه دکتر از کدام دانشگاه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
آخه پاچه خواری چه مشکلی ازمملکت حل می کند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
توی امامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
یه جوری هست کارها و دستورات رییسی من به شخصه احساس میکنم صرفا کاربرد تبلیغی داره که بگه من در صحنه هستم و مشکلات رو می‌دونم
ولی حاجی دو صد گفته چون نیم کردار نیست
یه مدت سعی کن کلا از این روش دوری کنی تا مقداری اقبال مردمی بهت بیشتر بشه
بجای اینکه اول تبلیغ دستوراتت بشه ، که اجرا نمیشن و ذهنیت بد درست می‌کنه ، مردم مثلا یهو ببینن بسته اینترنتی توسط مخابرات براشون فعال شده ، بعد مشخص بشه به حکم ریاست جمهوری برا جبران خسارت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
۳بار هم تاکید کرد و دستور داد که حکم افزایش حقوق بازنشسته ها بزنن و بدن
کو؟
فقط حرف
کی انجام میده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
خسته شدیم ازگرانی قطع اینترنت درآمداندک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
وای به حال ما همه چیز گران تازه وزیر نمیدونه بهش دستور میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
ظرف دید دستوری را کسی گوش نمیکنه؟ حالا ماموریت داد خدا بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
خوب والله خودتون ارزوی نابودی اینترنت و فضای مجازی رو دارید حالا نقش دلسوز هم بازی می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تورو خدا آقای رئیسی اصلا شما به هیچی فکر نکنید فقط به سفرهاتون بپردازید و خوش بگذرونید،چون بخاطر هر چی که دستور رسیدگی صادر کردین از قبلش بدتر شده و گرونتر و خرابتر شده ممنون میشیم دخالت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
فقط دستور بعدش بیخیال دیگ پیگیر هیچی نیستی ک فقط دولت تو بلده تورم واسه ملت بیاره ملتو بیچاره کردی رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
آذری جهرمی کجایی که دلمون خیلی برات تنگ شده، فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به شدت مدیون توست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
بع عینه ملت وطرفداران انقلابی رییسی دیدند که کرونا نه نعحزه رییسی بلکه بیماری است که کم وزیاد میشه ما اگر کاری میخایم کنیم باید کشته های رانتدگی را کم کنیم وباافتخار رکورد جهانی اعلام نکنیم ومهمترین راعش هم اصلاح جاده ها وساخت جاده های جدید بزرگراه ازادراه عریض کردن واضافه کردن باند به جاده ها ورفع نقاط حادثه خیز است دستورشو دادم از دوسه برابر کردن مالیات خارج رونده و جریمه خروج ارز ازکشور وگرفتن مالیات از همه بدون استثنا والبته فروش هرچه بیشتر نفت بودجه کلان این کار تامین گردد
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
علاوه بر اختلال کلی شبکه اینترنت
شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت هم به راحتی کلاهبرداری می‌کنند.
شاتل جشنواره فروش اینترنت گذاشته تو سایت ۴۵۰ هزار تومان وقتی می‌خوای خریداری کنی
لینک پرداخت برات ارسال می‌کنند با مبلغ ۵۶۰ هزار تومان!!!!
چند درصد مالیات زدن روش؟؟!!!
اگر این کلاهبرداری نیست پس چیست؟!
با سامانه های ثبت شکایت هم که تماس می‌گیری کسی پاسخگو نیست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تو اومدی اینترنت گرون کردی و کند کردی روحانی اینترنت ارزون کرد اینترنت به صرفه گذاشت و سرعت برد بالا تا ۱۶ گیگ ، هر کسی بیاد بد ردحانی اینجا بگه دروغ گفته یادمه به زور فقط به دانشجو ها با کارت دانشجویی سرعت ۱ و ۲ میدادن عموم مردم زیر سرعت ۱ روحانی سرعت به ۱۶ رسوند اینو من خودم شاهدشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
روحانی طلا بود منتها اینجا ایرانه دیلوگ فیلم نفوذی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور بچه های هیئتی خبرگزاری فارس مردم مظلوم سیللللللل زده رو پیگیر باشید ، اونها کسی رو ندارن. غافل نشید!!!!!!!! مظلومیت مردم محروم خودش یک روضه هست. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
یک خبر استراتژیک برای رییس جمهور محترم. برای پایین اوردن هزینه شرکتهای هواپیمایی که اکثرا از بودجه دولتی استفاده میکنند بهتر است که چابک سازی شود و شرکتهای نیمه دولتی در هم ادغام شوند مخصوصا در فردگاه مهراباد که بعض از شرکتها قسمت بزرگی از فرودگاه مهراباد را در اختیار دارند ولی عملا بازدهی ندارند ودر این شرایط سخت اقتصادی که دولت به پول احتیاج دارد این قضیه باعث میشود که فشار اقتصادی روی دولت محترم کمتر شود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
فقط دستور بده جنازه تحویل بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
بجای این دستورات پوچ و بیهوده به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان رسیدگی میکردی نه اینکه باز هم قانون رو دور بزنید و اون رو به هیات امنای تامین اجتماعی که شامل وزرا و رییس سازمان برنامه و بودجه است واگذار کنید تا دوباره نتیجه برعکس بشه. این قدر پیچوندن و قانون رو دور زدن و ناراضی تراشی کردن برای چیه؟ جواب بده آقای رییسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
عجب ماموریت خفنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
ای روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
عیان است عملکرد ملت دارند میبینند تورم روزانه وحشتناک را نیاز به تببین وتوضیح نداره
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
#اینترنت _کوانتومی
#اینترنت _کوانتومی
#اینترنت _کوانتومی
#اینترنت _کوانتومی
#اینترنت _کوانتومی
#اینترنت _کوانتومی
#اینترنت _کوانتومی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر جعفری
۱۲:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
با سلام
سوال من اینه که اگر ریس جمهور دستور نده در مورد این موضوع وزارت مربوطه نباید اقدامی کنه برای اموری که مربوط به این وزارت خونه هست !!!!!!!!!!!!! حتما باید یکی دستور بده
آخرین اخبار