علی بهادری جهرمی گفت: برنامه ریزی مقدماتی برای حضور رئیس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل انجام شده است.

سخنگوی دولت در نشست خبری امروز  خود با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جلسات نمایندگان بازنشستگان با معاون اول رئیس جمهور، گفت: گزارشات در جلسه اخیر هیات دولت ارائه شد و دولت راهکارهای پیشنهادی جمع‌بندی شده از سوی معاون اول و وزارت کار را بررسی کرد و تصمیم گرفتیم هیات وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کند.

بهادری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس‌جمهور برنامه‌ای برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل دارد یا خیر، گفت: برنامه ریزی مقدماتی برای حضور رئیس جمهور در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل انجام شده است.

سخنگوی دولت در ادامه به مسئله بارش ها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هشدارهای هواشناسی به موقع اعلام شد و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت، گفت:  اما حجم بارش ها بسیار زیاد بود و مثلا در استان یزد متوسط بارش ها حدود ۶۰ میلیمتر است که در این سیل بیشتر از حد بوده است.

بهادری جهرمی در خصوص سیل امامزاده داوود (ع) هم با بیان اینکه حجم بارش بیشتر از یکسال متوسط بارش بوده و ۷۵ میلیمتر بارش در امامزاده داود صورت گرفت، گفت: ساخت و ساز غیرقانونی موثر‌ترین عامل سیل بوده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر چرایی عدم وجود تجهیزات مناسب و بروز در سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان هواشناسی هم هشدار قرمز و هم هشدار نارنجی داده و طبیعتا تجهیزات لازم را برای این هشدار داشته اما این تجهیزات هر لحظه و هرسال باید تقویت شوند.

سخنگوی دولت همچنین در ادامه تاکید کرد که یکی از اصلی‌ترین عوامل تقویت آثار تخریبی سیل‌های اخیر، ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر رودخانه‌ها بود که در این راستا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر رودخانه‌ها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و بصورت مستمر و نه مقطعی برخورد شود.

بهادری جهرمی همچنین در پاسخ به پرسشی پیرامون تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) نیز با تاکید بر اینکه دولت با جدیت تسهیل شرایط حضور بهتر مردم در اربعین را پیگیری خواهد کرد، گفت: اولین جلسه ستاد اربعین کشور برای آماده سازی شرایط در جهت استفاده بهتر مردم از مراسم اربعین برگزار شد و در اقدامی دیگر ۸۰ هزار تن اقلام با نرخ مصوب به هیات مذهبی تخصیص پیدا کرد.

سخنگوی دولت درباره اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱۷ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال و بیش از ۳۲۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ ۴۴۰ هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است

به گفته بهادری جهرمی، بیش از ۲۳۰ هزار خودرو در طرح‌های فروش خودروسازان به طرح جوانی جمعیت تخصیص داده شده که نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر تکمیل وجه داشتند و ثبت نام شان نهایی شده است.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه کار جهادی و حرکت جهشی وزارت اقتصاد برای ساماندهی گمرکات کشور و انبارهای اموال تملیکی با روند پرشتاب در حال حرکت است، گفت: در ۱۱ ماهه نخست دولت سیزدهم حدود ۸۵۰۰ میلیارد تومان کالا در انبارها و بنادر تعیین تکلیف شده است که رشد ۱۳۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است.

بهادری جهرمی در ادامه تاکید کرد که وظیفه مسئولان اجرایی حضور در لحظه در میدان بحران ها و مدیریت در صحنه مشکلات مردم و کمک به کاهش آن‌هاست نه اینکه مثل برخی از ادوار، دولت صرفا تماشاگر گرفتاری‌های مردم یا مشغول مدیریت مانیتوری باشند.

سخنگوی دولت همچنین یادآور شد از ابتدای بهمن تا پایان خرداد سال جاری ۳۱هزار ۲۴۵ تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون فقره تسهیلات خُرد بدون ضامن به مبلغ ۴۱۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره لایحه بودجه و پیشنهاد افزایش حقوق هم گفت: در لایحه افزایش حقوق اینگونه پیش بینی شد که افزایش پلکانی معکوس برای کارمندان داشته باشیم اما مجلس این پیشنهاد دولت را نپذیرفت و همه حقوق‌ها را ۱۰ درصد افزایش داد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت که  این اقدام مجلس با پرداخت عادلانه حقوقی برابر نبود اما دولت تدابیری اندیشید تا این اقدام مجلس را جبران کنند.

بهادری جهرمی پیرامون طریقه جذب معلمان نیز با اشاره به اینکه تاکید رهبر انقلاب بر جذب معلمان از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است و اهتمام دولت هم همین است، گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که معلمان سراسر کشور از مسیرهایی که به نوعی تضمین کننده کیفیت معلمان جذب شده هستند جذب شود و گزینش صحیح معلمان صورت گیرد.

سخنگوی دولت همچنین گفت: در میان سایر کارمندان دولت اگر شرایط برای معلم شدن وجود داشته باشد، آن ها نیز از معلم بودن محروم نیستند.

بهادری جهرمی درخصوص تاثیر سند ۲۵ ساله همکاری‌های ایران و چین نیز گفت که برنامه راهبردی همکاری با چین در حال اجراست و بر اساس آمارهای گمرک در ۴ ماه نخست امسال ارزش صادرات به چین رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

سخنگوی دولت همچنین افزود: در سال ۱۴۰۰ حجم تجارت خارجی ايران و چين ۴۳ درصد رشد و صادرات به چين نیز ۵۸ رشد داشته که در این راستا مثلا سال گذشته صادرات محصولات كشاورزی به چین جهش ۴۵ درصدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رفتی امریکا اونجا پناهنده نشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
بفرمایید آن 130 هزار خودرو که اضافه آمده و مردم بیچاره نتوانستند تکمیل کنند وجه آنرا چه کار کردید؟ پاسخ شفاف بدهید لطفا و گرنه پاسخ سربالا خودمان بیشتر از شما بلدیم یا علی
Iran (Islamic Republic of)
دریاچه بختگان خشک
۰۹:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
خدا وکیلی میخاد بره اونجا چکارتو ب روح روسول الله اینقدر پول این ملت رو حیف میل نکنین ب اتش ندید بین بین الهی اینهمه رفتین تو سازمان ملل متحد چیشد چ توفیقی بحال این ملت کرد چ دردی از دردشون رو دردمون شد هروقتم رفتین درباره کشورای دیگ حرف زدین برگرشتین
بدون هیییچ بازدهی
تمام کشورای دنیا میرن اونجا با دستای پر برمیگردن ولی شما چی میرین ب چیزی میگین با تحریم بر میگردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
مگر قرار نشد یارانه مسدودی آزاد شود تا کی باید منتظر بمانیم کارمند حقوق بگیر دولتی هستم و تنها راه امرار معاش زندگی ام حقوق است و همسرم هم خانه دار چطور از پس این هزینه ها بربیایم افزایش حقوق کارمندان دولت شده ۱۰ درصد و تورم ۳۰۰ درصد و دهک دهم و مداوم التماس برای برقراری یارانه ...خداوند لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
یارانه مسدودی رو آزاد کنید تا کی باید منتظر باشیم و التماس کنیم خداوند لعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
مسئول خوبه در میان مردم باشه و از نزدیک مصائب مردم رو ببینه ولی همین مسئول باید تمرکز داشته باشه که تصمیم گیری کنه متاسفانه پاچه گل آلود و عکس و فیلم در این زمینه جز بهره برداری تبلیغاتی ثمره ای نداره ....فعلا هم که جناب رییسی فقط بلد بگه اینگونه باید بشود و اینطور نباید بشود و ته همین اتفاقات هیچ تصمیم اجرایی قوی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
۱۷:۳۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
چرا با گذشت بیش از 18 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به 223 هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 12م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۵:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدن ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
دین بی حجاب ها بهتر از مسلمانان بوده است چون به خاطر که بی حجاب ها حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع نمی کنند ولی متاسفانه مسلمانان 100 درصد حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
از آشوب در اروپا و امریکا معلومه ......
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی
باسلام و تعدیم تحیات الهی
با اینکه بنده در تاریخ 14 بهمن ماه 1400 در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک مرکزی علیه چند بانک کتبن شکایت کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
و این در حالی است که بنده هفت ماه است به تمام بانک ها نسیم شهر بهارستان، گلستان رباط کریم و اسلامشهر جاده تهران ساوه بابت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامی مراجعه کرده ام ولی متاسفانه انجام نمی دهند. مرتضی - بازنشسته شرکت مخابرات تهران با سابقه ۳۲ سال و ۷ ماه از نسیم شهر
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۴:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
در بهمن ماه سال 1400 قرار بوده است هر بانک از پرداخت وام 50 تا 100 بدون ضامن خودداری کند و مسئول بانک بر کنار شود ولی متاسفانه تاکنون خبری از برکنار مدیران بانک نیست چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
قیمت گوسفند زنده به هر کیلو ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان رسید، در روز عید قربان، قیمت گوشت 280 هزار تومان بود چرا؟
بازنشستگان تامین اجتماعی 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۳:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
جناب آقای احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس بخشنامه پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین بی اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون چه شد؟ ولی متاسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل نیست چرا؟
مسئولین بانک ها از بهمن ماه سال 1400 تاکنون از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند ومتاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
رفتی سلام مارا برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
خدا کند سفر به امریکا تاثیر مثبتی بر افکار تاریخ گذشته تان داشته باشد و حداقل خودتان از خانه تاریک ذهنتان نگاهی به دنیای روشن بیندازید. ایران روزی دوباره سبز خواهد شد اما انسان یک بار زندگی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
هالک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت
۲۲:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷:۳۸
سخنگوی دولت همچنین یادآور شد از ابتدای بهمن تا پایان خرداد سال جاری ۳۱هزار ۲۴۵ تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده و در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون فقره تسهیلات خُرد بدون ضامن به مبلغ ۴۱۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
در پاسخ به علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و متاسفانه در این مدت 6 ماه و 11 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
۲۲:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
با گذشت چندین ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است
متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردند چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۱:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
در پاسخ به علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و متاسفانه در این مدت 6 ماه و 11 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۱:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ای بی معرفت من هم آرزو دارم عمرم رفت دیگه زمانی برای زندگی ندارم من هم‌ با فامیلهاتون ببر آمریکا با هم بریم لاس و گاس یه ساندویچ مک دونالد بزنیم حالشو ببریم ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
رییسی : این هم یک سفر استانی است . آمریکا مال ماست . بعد از آمدنم از تور آمریکا برایتان تعریف می کنم که کجاها رفتم و گشتم . به شرطی که دلتان نخواهد .
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی دولت خبری از اوضاع و احوال قانون تامین اجتماعی ندارد این کار دولت خلاف است معیشت سی میلیون نفررا باید قانونی اضافه کنند نه باقانون بازی وقانون گریزی رییس مجلس وقوه قضاییه هم که چشم خودرا روی این بی قانونی دولت کاملآ بسته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دولت چرا این بر این میزان تخلف از قوانین مشخص کشور اصرار دارد؟ چرا بر آزار و اذیت بازنشستگان اصرار دارد؟ آیا کسی نیست این دولت را بابت اعمال خلاف قانون خود که برای نظام هزینه زا است و بی اعتمادی بخشی از مردم را در پی دارد، توبیخ و مواخذه نماید؟ آخر تصمیم در مورد حقوق بازنشستگان چه ربطی به هیات امنای تامین اجتماعی دارد؟ چرا بطور مدوام این دولت قانون را نادیده می گیرد؟ از مجلس محترم انتظار می رود با دخالت خود در بی تدبیری های مداوم دولت، به قضیه فیصله دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بر خلاف گفته های دوستان این سفر لازمه دولت رئیسی هستش این کاری که آقای روحانی باید قبلا میکرد رو الان آقای رئیسی میخاد انجام بده اگر بشه خیلی بهتر از نشدنشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ابرام در نیویورک!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بجای این هزینه سنگین رفت و آمد به آمریکا (قبله تان) بگو هزینه اش را به سیل زدگان بدهند و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را که حدود 6ماه از سال گذشته است را پرداخت بکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
جام زهر هم بنوش ی کار مثبت واسه ملت بکن تا حالا که جز ضرر کاری نکردی واسه ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چطوریه به شهروندان عادی ایران اجازه ورود به خاک آمریکا داده نمیشه ولی رئیس جمهور که بزرگترین مقام اجراییه می‌تونه وارد اون کشور بشه
Lithuania
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
تکون بخواید بخورید، مسیرتون از آمریکا رد میشه.
حالا هی بگید قهریم و با واسطه فقط حرف میزنیم باهاشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
جناب رییسی برو خیابوناشم دوری بزن ببین زن و مرد بی حجاب باحجاب با عقاید و فرهنگهای متفاوت چقدر راحت باهم زندگی میکنن وسط خیابون جلو جوون مردمو نمیگیرن یا مزاحمش نمیشن چرا لباست اینجوریه موهات اونجوریه.طعم واقعی ازادی رو بچش.
Lithuania
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
وظیفه مسئولین، مدیریت درست و "پیشگیری" از وقوع اتفاق هست،
نه اینکه تا یه اتفاقی افتاد جمع شید برید چند تا عکس در محل حادثه بگیرید که خودتون رو فعال نشون بدید.
مثلاً مسئول نباید بره در محل زلزله، بیل دست بگیره خاکبرداری کنه.
مسئول باید یه کارگر رو برای اینکار بذاره، خودش 100 نفر دیگه رو مدیریت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
یک کارمند عادی به اجلاس بی ارزش عمومی سازمان به دروغ ملل برود بهتر است تا اینکه رییس جمهور بخواهد وقت با ارزش خود را در آن کشور فاسد صرف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
حالا فکر کردی رییسی هم ارزشی داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
وقت باارزشش یا دروغهای باارزشش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ابرام رییسی سیسمونی آمریکایی یادت نره بیاری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نماینده های دولت واردات هر نوع کالای خارجی را بشدت تمام ممنوع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چطوری مافیاااا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا میره نیویورک ؟؟؟؟؟؟؟ اینا ک با هم دشمن هستن چطو میخاد بره سران کشوراها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آقا جهرمی خسته نباشید چرا وام روستایی رو نمی دهید علتش اینکه ما این پول تو روستا یک خانه لاککپری می سازیم وادعای زندگی خوبداریم و بنا بفرمایش اقای میر کاظمی باعث تورم مبشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بازم میره ددر؟خوش بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام
باز هم به بازنشستگان وعده ی سرخرمن دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بازم و عده سر خرمن شد...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام
اقای سخنگو ؛آقای حقوقدان ؛ آقای دکترای حقوق ؛ حقوقدان باش ؛ حق گوئی پیشه کن نه متلک گوئی . خسته نشدی؟ دکتر جان مردم خسته اند با متلک گویی خسته گی از تن آنها در نمی رود....و خنده به لبشان نمی شیند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
حضور در بحران
قبل بحران یه کاری بکنید
زلزله توی ژاپن هم میاد با 1 کشته
سیل توی بقیه جاهای این دنیا هم میاد
ولی بحران برای ایران هست
قبل بحران کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۵:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
امروز سه شنبه 11 مرداد ماه سال 1401 هست پس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آقا تمرین کن آبرومون و نبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
از جناب رئیسی خواهش می کنم متن سخنرانی در مجمع را چند بار مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده زمینه خنده و تمسخر ایشان فراهم نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
هزینه رفت و برگشت خودش و همراهانش و اقامت چند روزه و خورد و خوراک و گشت و گذار و سوغاتیها را با هم حساب کنید به نظرتان چقدر از جیب مردم ایران خرج خواهد شد؟همین مقدار را از گلوی مردم میبرند و دست آخر دست از پا درازتر برمیگردند سر جای اولشان و میگویند آمریکا سنگ اندازی کرده و توافق انجام نشد وای بر ملت ایران که چقدر لال و کر و کور هستند که صدایشان برای این همه کوتاهی در نمی آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سمیه نرو !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام اگر یه همچون ابی بیاد 6درصد بیشتر شهر جیرفت می بره چون شهرداری اول حاشیه رودخانه باطله با شن ریخته بعد زمینارو‌صاف کرده داده به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
تو کار خدا هم دس میبرن با دسکاری ابرها مردمو بدبخت کردن اخه زمستون ک بارش نداشتیم چطو وسط تابستون بارون میاد اونم سیل بیچاره ملت چفد ادم از بین رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
پس هفته بعد حلوای رییس جمهور عزیز و منتخبم رو میخورم به آمریکایی ها اعتمادی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
این رئیس جمهور هم بزارید بره نیویورک را حداقل ببینه و به آرزویش برسه کار دیگه ای که بلد نیست به جز گران کردن و دروغ گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دمت گرررم گل گفتی ....ظاهرا نوه ای تو راهی چیزی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
رئیسی جون میشه منم با خودت ببری قول میدم که دیگه برای برگشت مزاحمت نشوم و همونجا بمونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نرو اونجا اونا بد هستن ما خوب هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۳:۵۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بجای رفتن به گردش و تفریح در آمریکا یک جمله بگوید : حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بر اساس مصوبه شورای عالی کار بدهند . قریب 6ماه از سال گذشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بنده هم باز نشسته نیروهای مسلح هستم. حقوق ما نیز حتی یک ریال نسبت به سال قبل اضافه نشده.در حالیکه مواد خوراکی به شدت گران شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
انکار مثلا می خواد بره گردش همه سران کشورها سالانه برای مجمع عمومی می روند
بعد رئیسی بعد سیل نرفت فیروز کوه ؟
رئیسی هر هفته سفر استانی نمی رود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چند نفر همراهش میرن
احتمالا الان دارن نامنویسی میکنن
Netherlands
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
همه اهداف و .... ریاست جمهوریها کعبه ارزوها امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
جان هر کی دوس دارین بگید متن صد بار بخونه اونجا قاف نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
شما برو سر کلاس املا نوشتن رو یادبگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
قاف نه گاف با سواد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
لازم نیست بره نیویورک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا از مناطق سیل زده دیدن نمیکنه ایشون؟؟ احتمالا سفر بعدیش عراق باشه مشکلات عراقو حل وفصل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام : با وجود تورم بیش از 60 درصد و گرانی های روزانه ، هفتگی و ماهانه در یک سال و رسیدن ارز به 32 هزارتومان و افزایش سرسام آور قیمت و اجاره مسکن،لوازم خانگی و اقلام خوراکی ، اینک حقوق همه رده های کارمندان دولت10 درصد افزایش یافته چقدر سفره این قشر را کوچک و کوچکتر کرده است این درحالی است که براساس قانون مدیریت کشوری افزایش حقوق کارکنان دولت باید براساس نرخ تورم باشد. قرار بر این بود آنهائی که حقوق کمتری دارند افزایش بیشتری اعمال شود که این مسئله را هم مجلس انقلابی رد کرده است واز5 میلیون تابالای 50میلیون حقوق بگیر همه افزایش حقوق یکسانی داشته اند.چقدر مجلس انقلابی و عدالت خواه است؟؟؟!!! متاسفانه هیچ صنفی هم از این کارکنان دولت دفاعی نمی کند. زیرا کارکنان ارشد که غالبا مدیران هستند با وجود دریافتی های بالابرای خود حاشیه امن درست کرده اند –در کشوری که طی سه سال دلار بیش از800 درصد رشدداشته و از 3700تومان به 30000هزار تومان در نوسان است و به تبع آن سیل لجام گسیخته افزایش قیمت هاراروزانه ،ماهانه و سالانه را در همه اجناس شاهد هستیم در کشوری که تورم واقعی بیش از 200درصدی است .دولت یک بار درسال حقوق کارمندان را بر خلاف نص صریح قانون بسیار پائین تر از نرخ تورم یعنی ده درصد افزایش داد .این کار در کجای قاموس عدالت اسلامی جای می گیرد؟ و این در حالی است که حقوق کار کنان دادگستری بسیار افزایش یافته است فاین تذهبون؟ جناب آقای جهرمی قرار بود حقوق سایر کارکنان دولت بخاطر جراحی اقتصادی و تورم بالا دوباره افزایش پیدا کند این قضیه به کجا رسید؟
سواره را چه غمی به پیاده است - بیا قدمی نه که این کاررا چه چاره است؟
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۵:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
این انشا بودیا املا؟
Germany
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
اخه خود دولت چه دردری دوا میکنه که کارمنداش بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
شما که این همه نوشتی ان موقع که حقوق ها قرار بود تناوبی زیاد شود نوسته بود این کار شما درست نیست همه باید سکسان افزایش یابد
بعد دوباره یکی تورم را ۲۰۰درصد نوشت عزیزان تورم ۲۰۰ درصد یعنی قیمت کلایی که ۱۰ تومن بود دفعه بعد که گران شد می شود
۳۰تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بابا دولت و افتصادش صفر شده مگ نباید از جیب مردم پر شه ؟؟؟ اینا فقط بلدن تورم ببار بیارن همین رئیسی ودولتش خوب یشبه ۴۰۰ قلم ۴۰۰ برابر کرد اما حقوق کارگر بازنشسته وکارمند ۱۰ درصدم اضاف نکرد بابا خجالت بکش با دولت نحست ملتو بدبخت کردی
آخرین اخبار