پرسنل دیسپچ اورژانس البرز با هوشمندی خود توانستند پیام فرد ناشنوا مبنی بر نجات جان فرزندش را دریافت و اقدامات لازم را انجام دهند.

بامداد شنبه ۸ مرداد، در سامانه مختص مددجویان ناشنوا در اورژانس البرز، پیامی از سوی فردی ناشنوا مبنی بر نیاز فوری به خدمات اورژانس برای نجات جان فرزند ۱۷ ساله‌ خود، دریافت شد.

علی رغم نامفهوم بودن آدرس اعلام شده و عدم پاسخگویی واضح و کامل توسط پدر ناشنوای مددجو، با دقت و هوشمندی ستودنی پرسنل واحد دیسپچ اورژانس البرز، لوکیشن دقیق مددجو که از استان کرمان با این سامانه ارتباط برقرار کرده و حتی از این مسئله مطلع نبود، شناسایی شد.

این موضوع در سریع ترین زمان ممکن به اورژانس استان کرمان اعلام گردیده، امدادرسانی به مددجو توسط پرسنل آن مرکز ارائه گردیده و موجب نجات جان این دختر ۱۷ ساله شدند.

 با عنايت به اهميت و ضرورت پوشش فراگير و دسترسی عادلانه به خدمات اورژانس پيش بيمارستانی برای آحاد مردم بالاخص برای گروه های خاص از جمله مددجويان ناشنوا و كم شنوای البرز كه جمعيتی بالغ بر ٢٠٠٠٠ نفر را شامل شده و امكان برقراری ارتباط كلامی به منظور دريافت خدمات اورژانس پيش بيمارستانی را نداشتند، از مهر ۱۴۰۰ شرايطی فراهم شد تا این گروه از هم استانی ها از طریق سامانه راه اندازی شده، در صورت مصدوميت بتوانند از خدمات اورژانس پيش بيمارستانی بهره مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.