رتبه یک کنکور تجربی گفت: در مدرسه سمپاد تحصیل کردم و قصد انتخاب در رشته پزشکی را دارم.

فرناز حسن زاده، رتبه یک کنکور تجربی از بویراحمد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال دوازدهم ۱۰ تا ۱۲ ساعت برای کنکور مطالعه داشتم و حدود ۴۵ دقیقه در روز و ۳۰ دقیقه در شب بین هر ساعت درس خواندن استراحت داشتم.

او افزود: اولین بار بود که در کنکور تجربی شرکت می کردم و قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارم.

حسن زاده تصریح کرد: در کنکور زبان هم شرکت کردم و منتظر نتیجه آن هستم. کلاس کنکور شرکت نکردم، اما دوره جمع بندی طلایی در یکی از موسسات شرکت داشتم.

او افزود: تفریحات متنوعی داشتم و در عید نوروز هم هرروز مطالعه کنکور را جدی می گرفتم، اما در روز ۱۳ بدر فقط یک ساعت استراحت کردم.

حسن زاده بیان کرد: مطابق برنامه آزمون ها پیش می رفتم و دوران کرونا و آموزش های مجازی آسیبی به رابه کنکورم نگذاشت.

او افزود: در مدرسه فرزانگان سمپاد تحصیل کردم و به داوطلبان کنکوری توصیه می کنم مطابق برنامه پیش بروند و نظم را جدی بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
به غیر از موارد خاص و انگشت شمار اکثر قبولیهای پزشکی یا سهمیه ای هستند یا بچه پولدار که از کشورهای خاررجی انتقالی گرفتن و از مدارس و اساتید گرانقیمت بهره بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
قرار بود سی درصد ظرفیت پزشکی از مقطع کارشناسی جذب بشه، سرنوشت این طرح چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مدارس تیزهوشان تو ایران مختص کسانی هست که صرفا درسشون خوبه در صورتی که در سایر کشورها این مدارس مختص نخبگان واقعی هست البته طبق تعریف جهانی نخبگی، نه طبق آزمون تستی، این مدارس رو جمع کنید چون تفکیک دانش آموزان آسیب زاست، الان دیگه مثل قدیم، هیچ دانش آموز روستایی تو بین قبولیا نیست، خجالت بکشید که حق مستضعفین را تضییع مینمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
تو قانون اساسی، گفته شده :آموزش با کیفیت و رایگان حق همه دانش آموزان ایرانی است، پس کو عدالت آموزشی؟ همه قبولی ها از مدارس خاص هستن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دیگه کسی نمیتونه ادعا کنه کنکور مال تهرانیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
به یک مورد استثنا نمیشه استدلال کرد برای این موضوع، بیش از نود درصد قبولی ها از مناطق مرفه هست
آخرین اخبار