پژوهشگران شرکت‌های دانش بنیان در بازدید نماینده ولی فقیه از پارک علم و فناوری، جدیدترین دستاورد‌های خود را معرفی کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نمایدنده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بازدید ازبازدید امام جمعه قزوین از پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری استان گفت: جوانان پر شور و اندیشمند در عرصه علم و دانش و فناوری در واقع افسران پای کار مطالبات رهبر انقلاب هستند.

حجت الاسلام عابدینی افزود:اگر مردم بدانند که این جوانان با تحقیقات و فعالیت‌های علمی و پیشرفت‌هایی که به دست می‌آورند چه در‌های رحمت، برکت و خیرات الهی به روی آنان باز می‌کنند بسیار خوشحال و امیدوار می‌شوند.

وی اضافه کرد: در واقع ما با دیدن این تولید کنندگان علم و دانش، افسوس می‌خوریم که چرا ۴۰ سال پیش شرکت‌های فناور و دانش بنیان این حرکت را آغاز نکردند که اکنون به نتایج و ثمرات بیشتری رسیده باشیم.

نماینده ولی فقیه افزود: امیدواریم مدیران صنعتی این فرصت‌ها را غنیمت شمرده و این جوانان را بکار بگیرند تا شاهد انقلابی در صنعت باشیم.

احمدی رئیس پارک علم و فناری هم در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه در این سال‌ها پیشرفت‌های خوبی به لطف فرزندان این مرز و بوم در پارک علم و فناوری اتفاق افتاده و تولیدات بسیار ارزشمندی ارائه شده است.

رئیس پارک علم وفناوری افزود: امیدواریم با همراهی و همگرایی که در مجموعه مسئولین استان ایجاد شده در سالی که شعار آن مزین به دانش بنیان‌ها است بتوانیم این فرمان رهبری را اجرایی کنیم.

احمدی افزود: در حال حاضر ۱۳۰ شرکت دانش بنیان در مجموعه پارک علم و فناوری فعالیت می‌کند که علاوه بر آن مراکز رشد در دانشگاه بین اللملی امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد نیز فعال است.

وی گفت: اگر بتوان این مراکز فناوری را یکپارچه و بصورت مشترک با سیاست گذاری پارک علم فناوری به سمت جلو هدایت کنیم اثر گذاری آن بیشتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.