مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: نهضت سوادآموزی استان در نتایج ارزیابی سالانه برای هفتمین سال پیاپی در کشور درخشید.

علیرضا رحیمی ،مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از کسب رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر  نهضت سوادآموزی  اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت:این موفقیت در ارزیابی بررسی عملکرد استان‌ها در حوزه سواد آموزی در قالب ۲۱ شاخص اختصاصی و ۲شاخص عمومی مدیریت و مشتری مداری احصا و اعلام شده است.

دبیر شورای پشتیبانی سوادآموزی قم افزود:معاونت سوادآموزی استان درنتایج ارزیابی سالانه برای هفتمین سال پیاپی دارای مقام ممتاز  و در ارزیابی سال ۱۴۰۰ در سطح کشور دارای ۱۰شاخص رتبه اول شده است. 

او  ادامه داد: معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به خاطر کسب این توفیق با صدور نامه‌ای از استاندار به عنوان رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان قدردانی کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی و بسیج تمام امکانات آموزش وپرورش و مدارس را از  رویکرد‌های اصلی سال ۱۴۰۱ در برنامه‌های سوادآموزی استان عنوان کرد و افزود: در جهت انسداد مبادی بی سوادی و تحقق اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و  آموزشی، ثبت نام ، جذب  و باسوادی افراد بازمانده از تحصیل  گروه سنی ۱۰ تا ۶۰ سال از اولویت فعالیت‌ها خواهد بود.

رحیمی در پایان با قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سوادآموزی اظهار امیدواری کرد با تقویت روحیه جهادی و کار شبانه روزی و با همت و پشتکار وپیگیری‌های مضاعف شاهد توفیقات بیشتر در عرصه سوادآموزی استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار