ایلان ماسک یک فرودگاه خصوصی در تگزاس می‌سازد

ادعای ساخت فرودگاه شخصی ایلان ماسک در حالی منتشر شده است که بسیاری از افراد مشهور به دلیل استفاده از جت خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته اند.

یک گزارش جدید ادعا کرده است که ایلان ماسک در حال توسعه برنامه‌هایی برای یک فرودگاه خصوصی در تگزاس است.

بر اساس گزارشی از independent، اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد که این فرودگاه در آستین، در شرق شهر باستروپ خواهد بود. این فرودگاه خصوصی می‌تواند ایلان ماسک را برای حضور در شرکت‌هایش مانند تسلا، اسپیس ایکس و شرکت بورینگ که در تگزاس قرار دارد یاری دهد.

ایلان ماسک در حال حاضر با یک جت گلف استریم G۶۵۰ مدل ۲۰۱۵ سفر می‌کند، اگرچه او یک جت شخصی جدید برای سال ۲۰۲۳ سفارش داده است. ساخت یک فرودگاه خصوصی جدید نیاز به تایید FAA و همچنین تصویب استاندارد‌های زیست محیطی این آژانس دارد. مقررات محلی نیز وجود دارد که ممکن است اعمال شود در حال حاضر هنوز مجوز دهندگان اطلاعاتی برای ساخت فرودگاه دریافت نکرده اند و از هیچ برنامه‌ای مطلع نیستند.

جت شخصی ایلان ماسک

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از افراد مشهور به دلیل استفاده از جت خصوصی خود به دلیل آسیب شدیدی که به محیط زیست وارد می‌کند مورد انتقاد قرار گرفته اند.

در حال حاضر شخص ایلان ماسک و یا وکلای او اظهار نظری در ارتباط با ایجاد فرودگاه شخصی نداشتند با این حال باید دید که این اتفاقات با وجود برخی اعتراض‌ها آیا عملی می‌شود یا نه.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
یکی اینو از برق بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
ایلان ماسک دقیقا مشابه شخصیت های فیلم های هالیودی که دانشمند هستند ولی روانی نیز هستند ، میباشد .ایشون با طرح های دیوانه وار گونه و بدن کاربرد برای بشریت و با استفاده از پول های باد آورده ناشی از شهرتش (همچون سرمایه گذاری در بیت کوین و به جیب زدن چندین میلیارد دلار ) ، پول ته جیب مردم را راهزنی حرفه ایی کرده و برای طرحهای بیهودهاش سرمایه گذاری میکند .به نظر من بعضی نخبگان علمی باید در پایین کشیدن نقاب این دانشمندان دیوانه همیاری کنند قبل از اینکه به فاجعه ختم شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اره شبیه اوایل تونی استارک هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
بجای این مسخره بازیها بگو بیاد به ادمهای بدبخت وندار کمک کنه .کاری هم نداشته باشه که اهل کدام خراب شده است ، فقط کمکشون کنه. شرکت واداره و............به اندازه یه دوزاری نمی ارزه. ایلان ماسک دیگه خیلی جوگیر شده.
آخرین اخبار