فرماندار اسدآباد گفت: ۲۲ مصوبه رهاورد سفر رئیس جمهور برای این شهرستان است.

حسین علی شرکائی از اتخاذ ۲۲ مصوبه برای این شهرستان در سفر رئیس جمهور به استان همدان خبر داد و گفت: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ از مصوبات شاخص این سفر است.

او گفت: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان سهم شهرستان اسدآباد با پیگیری‌های انجام شده و حضور "محمدعلی زلفی گل" وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مشخص شد که ثمرات خوبی به همراه داشت.

فرماندار اسدآباد با اشاره به مصوبات اتخاذ شده برای شهرستان گفت: اختصاص ۲ میلیارد تومان برای مرکز درمانی ترک اعتیاد زنان در اسدآباد توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، اختصاص سه میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش آموزی، اختصاص سه میلیارد تومان برای تکمیل کانون فرهنگی اسدآباد، توسعه و تجهیز مدارس از محل فروش اموال و املاک مازاد استان از جمله این مصوبات است.

شرکائی گفت: اختصاص چهار میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز کانون پرورش فکری اسدآباد، تکمیل و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس، تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس و هنرستان‌های شهرستان از دیگر مصوبات اتخاذ شده برای شهرستان است.

او همچنین از اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز پایگاه اورژانس و امداد جاده‌ای روستای پیرملو توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ به عنوان یکی دیگر از مصوبات این سفر خبر داد و کفت: اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی اسدآباد از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد ۱۴۰۲ از دیگر مصوبات است.

فرماندار اسدآباد گفت: مصوبه اختصاص ۱۲ میلیارد تومان در این سفر برای تکمیل کتابخانه استاندار اسدآباد در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و ۶ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و استان برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان و بنای یادبود سید جمال به عنوان یکی دیگر از مصوبات اختصاص یافته که به نسبت مساوی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هزینه خواهد شد.

شرکائی گفت: پنج میلیارد تومان برای کمک به آموزش و پرورش اسدآباد به منظور تامین فضای لازم آموزشی و احداث ۲ مدرسه ۲ کلاسه در روستا‌های گنجه و شمس آباد، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی بانوان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و استان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، چهار میلیارد تومان برای تکمیل استخر شنای اسدآباد در سال جاری و سال آینده اختصاص یافته است.

او گفت: کمک به هنرستان‌های شهرستان اسدآباد به منظور اشتغالزایی و تجهیز هنرستان امام خمینی (ره) اسدآباد، کمک به تجهیز سالن چند منظوره آمفی‌تئاتر اسدآباد در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، تکمیل پروژه ملی کنار گذر اسدآباد از دیگر مصوبات اتخاذ شده برای شهرستان در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان بوده است.

 «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.