راه اندازی تالار اطلاع رسانی اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور

تالار اطلاع رسانی اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور راه‌اندازی شد.

به منظور اهداف سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و برای آسان شدن جست و جو و کمک به پژوهش تالار اطلاع رسانی مدیریت اسناد وکتابخانه منطقه جنوب کشور در سه بخش تالار رقومی، پایگاه‌های اطلاعاتی و مقالات علمی، و خدمات آرشیوی راه اندازی شد.

پژوهشگران و علاقه مندان می‌توانند در این تالار از منابع موجود در کتابخانه رقومی (دیجیتال) سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران شامل نسخه‌های خطی، کتب چاپی سنگی، کتب چاپی نفیس، پایان نامه‌ها و منابع دیگر در قسمت پایگاه‌ها اطلاعاتی و مقالات از پایگاه‌های اشتراکی بسیاری پایگاه‌های اطلاعاتی و درگاه‌های جستجوی مقالات علمی و پژوهشی استفاده کنند.

در بخش خدمات آرشیوی نیز راهنمایی و دستیابی پژوهشگران در زمینه بازیابی اطلاعات از طریق سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ارائه نسخه دیجیتال اسناد براساس آیین نامه نحوه دسترسی به آرشیو ملی و شیوه نامه‌های جاری انجام می‌ شود.

تالار اطلاع رسانی یاد شده روزانه از ساعت ۸  تا ۱۳ آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی است و کارشناسان مستقر در این تالار نیز آماده مساعدت و راهنمایی مراجعان هستند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در چهارراه حافظیه شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار