آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که تعداد بیماران نیازمند خدمات بستری در این استان سه رقمی شده که نشانگر تداوم روند رو به افزایش موارد ابتلای کووید-۱۹ است.

برپایه آخرین اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، شاهد سرعت گرفتن آمار مبتلایان به این بیماری در فارس هستیم به طوریکه طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح روز یکشنبه نهم مرداد، ۱۰۰ بیمار جدید به دلیل ابتلا یا داشتن علائم مشکوک کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری شده‌اند.

این گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، نشانگر آنست که عدد تخت‌های اشغال شده توسط بیماران مبتلا به کرونا در فارس به ۴۶۷ تخت رسیده است.

برابر این اطلاعات آماری، از بین کل موارد بستری، ۵۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های آی. سی. یو، بستری هستند و خدمات ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

طبق این آمار، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح یکشنبه نهم مرداد، با انجام دو میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۷۵ تست تشخیصی مولکولی و سریع، ۶۴۱ هزار و ۴۸۶ بیمار مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

این در حالیست که از بین کل بیماران شناسایی شده، خوشبختانه ۶۲۸ هزار و ۷۱۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته‌اند.

گزارش آماری وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی ۲۴ ساعت اخیر مورد فوتی جدید براثر کرونا در فارس ثبت نشده و عدد قربانیان این بیماری، ۸۰۴۹ نفر ثابت مانده است.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۱۲ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۵ هزار و ۳۰۶ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۲ هزار و ۳۲۰ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۱۳ دُز نوبت سوم و ۷۰ هزار و ۸۷۳ دُز یادآور واکسن بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.