استاندار فارس گفت: اداره کل پدافندغیرعامل استانداری عملکرد سازمان‌ها در این حوزه را رصد و ارزیابی و گزارشی از عملکرد سازمان‌ها به صورت ماهانه ارائه کنند.

دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه پدافند غیرعامل با اشاره به کمک هیئات مذهبی و موکب‌ها به سیل‌زدگان گفت: این از برکات نهضت امام حسین است که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان دوستداران آن حضرت، به عشق ایشان به نیازمندان کمک می‌کنند و این قابل الگوبرداری در سطح دنیا است.

او با بیان اینکه مدیران کل فرد باانگیزه، کارشناس و مورد اعتماد را برای مسئولیت پدافند غیرعامل انتخاب کنند، گفت: مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری هم عملکرد سازمان‌ها را رصد و ارزیابی کنند و گزارشی از عملکرد سازمان‌ها به صورت ماهانه ارائه کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه همه سازمان‌ها باید برای اقدامات خود در حوزه پدافند غیرعامل جدول زمان‌بندی داشته باشند، افزود: برخی از کار‌ها هزینه‌های سنگین دارد، اما برای آن‌ها هم جدول زمان‌بندی مشخص شود.

او با اشاره به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در مواردی مثل: سیل، خسارات زلزله، آتش سوزی، بیماری‌های واگیر و ترور بیولوژیک گفت: قطعا اقدامات پیشگیرانه کم هزینه‌تر و پر فایده‌تر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار