نخستین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۰ سال منطقه چهار کشور با برتری تیم‌های خراسان شمالی، مازندران، خراسان رضوی و خراسان‌جنوبی پایان یافت.

رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: در نخستین روز رقابت‌های این دوره، مازندران با مرکزی، کرمان با خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی با سیستان و بلوچستان و سمنان با خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، ابراز داشت: خراسان شمالی با نتیجه سه بر ۲ کرمان را مغلوب کرد، مازندران نیز با نتیجه مشابه سه بر ۲ مرکزی را شکست داد، خراسان جنوبی هم سه بر ۲ سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت و در دیدار پایانی امروز خراسان رضوی توانست با نتیجه سه بر صفر میزبان رقابت‌ها، سمنان را متوقف کند.

رییس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از هشتم تا ۱۱ مردادماه برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقات در چهار منطقه با حضور هشت تیم در۲ گروه چهار تیمی انجام می‌شود و در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

طبسی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی سالن تختی شاهرود انجام می‌شود، اظهار داشت: براساس فهرست اولیه اعلامی فدراسیون والیبال در این گروه هشت تیمی، تیم گلستان نیز حضور داشت که در نهایت تیم استان مرکزی جایگزین گلستان شد.

وی با بیان اینکه هشت تیم نخست این دوره از مسابقات کشوری سال آینده به عنوان دسته اول معرفی می‌شوند، ابراز داشت: هشت تیم دوم به عنوان دسته دوم و تیم‌های باقیمانده به عنوان دسته سوم معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.