رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: شاهرود میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۰ سال با حضور هشت تیم از سراسر کشور شد.

سعید طبسی گفت: این رقابت‌ها از هشتم تا ۱۱ مردادماه با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در قالب یک منطقه به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در چهار منطقه با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

طبسی با بیان اینکه هشت تیم نخست این دوره از مسابقات کشوری سال آینده به عنوان دسته اول معرفی می‌شوند، ابراز داشت: هشت تیم دوم به عنوان دسته دوم و تیم‌های باقیمانده به عنوان دسته سوم معرفی خواهند شد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم‌ها باید تا عصر جمعه هفتم مرداد در شاهرود حاضر شوند.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات هر تیم شرکت کننده با ۱۴ والیبالیست، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.