فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت : احداث پنج مجتمع آبرسانی برای ۹۶ روستا در دستور کار سپاه قزوین است

 سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست هماهنگی برای آبرسانی به روستا‌های استان قزوین در قالب امضای تفاهم نامه مشترک گفت: احداث پنج مجتمع آبرسانی برای ۹۶ روستا به طول ۲۵۲ کیلومتر با هدف محرومیت زدایی در دستور کار سپاه این استان قرار دارد.

وی افزود:  با توجه به اینکه ۴۷ روستا نیز به این طرح افزوده شده است، نیازمند کمک جهاد کشاورزی هستیم.

 رفیعی آتانی با بیان اینکه برای آبرسانی این تعداد روستا‌ها به ۳۲ هزار متر لوله آبرسانی نیاز است،گفت: با همکاری جهاد کشاورزی می‌توان این مجتمع‌ها را بین ۱۵ تا ۳۰ ماه به مردم تحویل داد.

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت :سپاه استان قزوین تاکنون ۴۹ مخزن بتنی ساخته که ۱۵ هزار متر مکعب ظرفیت ذخیره آب دارد، همچنین ۴۳۷ صندوق قرض الحسنه با ۲۲ هزار نفر عضو احداث شده که درون آن‌ها ۴۷ تعاونی شکل گرفته و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون از سوی مردم استخر‌های ذخیره آب مطالبه شده که ظرفیت آن ۱۵۰ هزار متر مکعب، چراکه اعتقاد داریم باید آب‌های سطحی مدیریت کرد و اجازه نداد ذره‌ای از آن به هدر برود.

 رفیعی آتانی  اضافه کرد:  همه باید دولت مردمی را کمک کنیم، با این رییس جمهور میدانی و انقلابی می‌توانیم کار‌های بزرگی همانند جهاد سازندگی در اوایل انقلاب رقم بزنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار