باران‌های سیل آسا همراه باد شدید و سیل موجب خسارت به زیرساخت ها، راهها، منازل و محصولات کشاورزی در شهرستان محلات شد.

باران‌های سیل آسا همراه باد شدید و سیلاب در شهرستان محلات، خسارت‌های متعددی به زیرساخت ها، منازل، راه‌های مواصلاتی و محصولات کشاورزی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان وارد کرده است.

همچنین ورود سیلاب به داخل منازل و پارکینگ‌های ساختمان‌های طبقاتی باعث خسارت به اموال، خودرو ها، اسباب و اثاثیه مردم شده است که شهروندان از نبود امکانات و حضور نیرو‌های امدادرسان در کنار مردم گلایه مندند.

در مقابل مسئولین اظهار میکنند با توجه به ابعاد گسترده جاری شدن سیل در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی در شهرستان محلات نیرو‌های امدادی، از ابتدای حادثه پای کار بوده و در حال خدمت رسانی میباشند و اگر در امدادرسانی تعلل و یا کوتاهی صورت‌گرفته از مردم عذرخواهی کردند.


ملک جانی سرپرست فرمانداری شهرستان محلات با اشاره به جاری شدن سیلاب در شهرستان محلات گفت: متاسفانه بر اثر بارش شدید پنج شنبه در شهرستان محلات خسارت‌های متعددی به زیرساخت ها، محصولات کشاورزی، راه‌های مواصلاتی و منازل شهروندان وارد شد که برآورد جزئی خسارت آن هنوز مشخص نشده، ولی دستگاه‌های مرتبط در حال بررسی این کار هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر اینکه این بارش هااحتمالاً تا دوشنبه هم در سطح استان مرکزی وجود دارد از همشهریان عزیز درخواست می‌کنم در مواقع هشدار به اطلاعیه‌ها دقیقاً دقت کنند و از تردد‌های غیرضرور در سطح شهر پرهیز نمایند.

ملک جانی با اشاره به اینکه متاسفانه بر اثر این حادثه که پیش آمد یک نفر از عزیزانمان در یکی از روستا‌های شهرستان جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم داشتیم، می‌گوید: مردم به همه نکاتی که در هشدار‌های مدیریت بحران شهرستان و استان اعلام میشود توجه کنند که خدای نکرد تلفات جانی نداشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات از همه دوستان و همشهریان و ساکنین عزیز تقاضا کرد در این کار همه مسئولین را کمک کنند، حداقل مشکلات محدوده منزل خود را حل کنند که مدیران بتوانند بیشتر در سطح شهرستان حضور پیدا کنند و کار‌های عمده تری را به سرانجام برساند.

ملک جانی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و ادامه بارش‌ها تا چند روز آینده مردم ضمن توجه به اطلاعیه‌های ستاد بحران و رعایت نکات ایمنی از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.