اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد با توجه به بارش‌های سیل آسا بازار تاریخی اراک و کلیه مجتمع‌های تجاری تعطیل خواهند بود.

با توجه به هشدار هواشناسی و وقع باران‌های سیل آسا و آبگرفتگی در این زمینه اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اطلاعیه شماره ۴ را صادر و مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص ضرورت آمادگی برای مقابله با وقوع سیلاب با توجه به تغییر مدل‌های بارشی و جدی بودن احتمال وقوع سیلاب و خسارات گسترده در استان و همچنین اطلاعیه سطح نارنجی هواشناسی استان لازم است، همشهریان گرامی، صنوف و بازاریان محترم جهت جلوگیری از هرگونه آب گرفتی و خسارت مترتب به موارد ذیل توجه ویژه داشته باشند:

۱- بازار سرپوشیده و تاریخی اراک و کلیه پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری بعد از ظهر امروز هفتم مرداد ماه برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی تعطیل اعلام می‌گردد.

۲- منازلی که در محله‌های مختلف نسبت به سطح کوچه ارتفاع پایین تری دارند یا به صورت زیر زمین می‌باشند تمهیدات لازم را برای ممانعت از ورود آب به داخل منزل به عمل آورند.

۳- صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که اقدام به ذخیره کالا و اقلام مختلف در زیرزمین‌ها کرده اند و احتمالا آبگیری بسیار بالایی دارند، با به کارگیری کیسه‌های شن و ماسه و تمهیدات لازم نسبت به مهار ورود آب به داخل این انبار‌ها و مغازه‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.