با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز در زرند از مردم خواسته شده است در منازل خود بمانند و از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند.

 ستاد بحران زرند در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به هشدار روز پنج شنبه ۶مرداد و حاکم شدن جریانات مونسون در شهرستان زرند، امروز شرایط به گونه‌ای در وضعیت قرمز برای مناطق شرقی شامل باب تنگل قدمگاه، شعبجره، سربنان، گتکوییه، داهوئیه، سرباغ شاههرمز، آپنگوییه و همچون سرتخت، حصن، جرجافک و چاهکین در غرب و مناطقی از بخش یزدان آباد، سیریز، محمدآباد شعبجره، فتح آباد یزدان آباد، چاهغلمعلی و سنگ سیریز در مناطق شمالی، شرایطی ایجاد شده که وقوع ناپایداری‌های جوی بصورت رگبار شدید و رعد و برق همراه با وزش تندباد‌های لحظه‌ای در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

این شرایط تا پایان وقت امشب در منطقه حاکم است.

طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان شدید رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق محتمل می‌باشد.

باتوجه به تعطیلات آخر هفته و توصیه‌های قبلی، از به تمامی همشهریان زرندی تقاضا داریم از رفتن به این مناطق ذکر شده جدا خودداری کرده تا شاهد پیامد‌های ناگواری نباشیم.

ضروری است تمام همشهریان پا به پای اعضا و مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان که برای کمک و اهتمام جهت جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر، شبانه روزی تلاش می‌کنند همکاری نمایند و با در خانه ماندن کمک بزرگی به خدمتگزاران خود داشته باشند.

هشدار جدی است پس خودسرانه عمل نکنید و به پیام‌ها و توصیه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان که در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی با منبع موثق و معتبر (روابط عمومی ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند) اعلام می‌شود توجه لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار