نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: اولویت سفر رئیس جمهور تکمیل طرح های ۵۰ درصد است، اما در شهرستان‌های محروم همدان طرحی شروع نشده است.

حسن لطفی عصر روز گذشته در شورای اداری با حضور رئیس گفت: ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا در زمینه‌های علمی، فناوری، پزشکی، زیرساخت‌های پزشکی، امنیتی، فنی و عمرانی رشد فزاینده داشته‌ایم که باید قدر آن را بدانیم.
او گفت: گرانی لحظه‌ای و افسارگسیخته، سفره کارگران و حقوق بگیران را کوچکتر کرده که حل این مشکل نیاز به عنایت ویژه و توجه خاص به اقشار ضعیف جامعه دارد.


او گفت: اولویت سفر با تکمیل طرح‌های ۵۰ درصد است، اما در شهرستان‌های محروم استان طرحی شروع نشده که تکمیل شود بنابراین از محضر شما پیوست عدالت‌محوری در سفر استانی داریم تا به شهرستان‌هایی که طرح ندارند، توجه ویژه شود.

او گفت: برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های بودجه دیده نشده و اگر هست، کمرنگ است، بنابراین مصوبات سفر را برای دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز در نظر بگیرید.

لطفی گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان بودجه داشتیم که ۲۸ اسفند ماه ابلاغ شد و امکان کار را گرفت که تقاضای بررسی این موضوع را دارم.

نماینده رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانداران دستشان خالی است بنابراین تقاضای ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای همه شهرستان‌ها را دارم یعنی برای هر شهرستان ۵۰ میلیارد تومان در نظر بگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.