گلایه امام جمعه همدان از گرانی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همدان جزء استان‌های گران از نظر مسکن است و در عرصه تامین زمین برای ساخت مسکن، دولت می‌تواند نقش حمایتی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی عصر روز گذشته در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اهمیت سفر‌های استانی گفت: در جریان سفر امروز مشاهده کردم که سفر‌های استانی نه تنها خوب، بلکه بسیار ضرورت دارد.

او گفت: ارتباطات در جریان سفر، مردمی بودن دولت را به خوبی به نمایش گذاشت، لازم است که این سفر‌ها در شهرستان‌ها نیز انجام شود، البته برای موفقیت در آن، نیازمند استمرار و تداوم نیز هستیم.

امام جمعه همدان گفت: امیدواریم این سفر‌ها به استان همدان ادامه دار باشد و شاهد اتفاقات خوب و ثمرات این سفر در استان باشیم.

او گفت: رفع مشکل اقتصادی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت ویژه به آن نگاه شود که در این راستا اقداماتی نیز انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شورای امر به معروف در ادارات گفت: شورای امر به معروف در ادارات در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی لازم است به صورت منظم برگزار شود و مورد توجه مسئولان باشد.

او از تدوین سند فرهنگی همدان به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: در جریان این سفر، از سند قرآنی و سند فرهنگی برش استانی رونمایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.