نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور در بین مردم و مردمی بودن دولت سیزدهم قابل تقدیر است.

موثقی  نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور گفت: یکی از شئون عدالت این است دولت بیشتر در استان‌ها حضور داشته باشد و  مردمی بودن دولت قابل تقدیر است.

آیت الله شعبانی گفت: استان همدان آنچنان که شایسته وحقش بوده رشد نکرده  چراکه با ظرفیت‌های که در حوزه کشاورزی، صنایع دستی و حوزه‌های دیگر داریم باید توجه بیشتری به این استان شود.

امام جمعه همدان گفت: در حوزه مسکن هم خود مردم هم مشارکت کنند.

او  گفت: در حوزه شورای امر به معروف هم ظرفیت در استان مناسب است، اما باید باید فعال شود و از شما خواستاریم بیشتر بر این موضوع تاکید کنید بخصوص در ادارات و دستگاه‌های اداری نظارت بیشتری صورت گیرد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه سند فرهنگی هم انجام شد است گفت: سند قرآنی نیاز هست توجه بیشتری و از آن رونمایی شود.

جوان گرایی باید در تمامی عرصه ها صورت گیرد

استاندار همدان در جلسه شورای اداری گفت: امروز دیار هگمتانه که سرزمین ۸ هزار شهید دفاع مقدس است میزبان رئیس جمهور مردمی دولت سیزدهم است .

او با اشاره به اقدامات آبان ماه سال گذشته خطاب به ریاست جمهوری گفت: از آبان سال گذشته که با تایید شما مشغول به کار شدم مشی کارم خط مشی شما بود که از شما الگو گرفتم.

قاسمی فرزاد با اشاره جوان گرایی در دولت،گفت:  این رویه نیز باید در تمامی عرصه ها  مورد توجه قرار گیرد.

 استاندار همدان گفت:  ۲۰۰ واحد تولیدی راکد داشتیم که ۸۰ واحد آن به چرخه تولید برگشت و اقدامات خوبی در سال گذشته در این زمینه  انجام شد.

او گفت: سال گذشته مشکلات بازار کاهش یافت امادر بحث تورم با گزارشی که از بانک مرکز‌ی داشتیم متاسفانه استان ۳۰ هستیم.

قاسمی فرزاد گفت: در بحث نهضت ملی هم وقتی وارد استان شدیم در تامین زمین آخرین استان بودیم، اما با پیبگیری وزیر ۱۳۰۰ هکتار در استان تامین شد و پیگیر اجرای طرح هستیم.

استاندار همدان گفت: در موضوع اشتغال، صنعت، کشاورزی و معدن اقدامت انجام شده است و  ۲۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد.

او در ادامه گفت: با وحدت انسجامی که با ولی فقیه داریم وارتباط خوب با نمایندگان دارم ،همکاری آن‌ها نقش بی بدیلی در امنیت و  و پیشرفت استان ایجاد کرده است.

  ۱۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شود

 نماینده همدان در مجلس شواری اسلامی  در جلسه شورای اداری استان گفت : دولت مردمی داریم وتمام تلاش خود را می کند که به مردم آسیبی نرسد.

حاجی بابایی گفت: مسکن یکی از مهمترین مشکلات همدان است چرا که متقاضیان قدرت پرداخت هزینه اولیه مسکن را ندارند که امیدواریم این موضوع حل شود تا ۱۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شود.

او گفت: استاندار با نماینده مجلس و  نماینده ولی فقیه تعاملات خوبی دارد چراکه تا یکی نباشیم نمی توانیم کاری برای استان همدان و مردم انجام دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
خیلی مردمی است پس چرا فقط فقط یک درخواست کوچک مردم اجرا نمی کند
بمب باران ایران خودرو و سایپا