سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص با جدیت انجام پذیرد.

آقای کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان گفت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص با جدیت انجام پذیرد.

وی افزود: با توجه به وقوع بارندگی و شرایط ناپایدار جوی اعضا ستاد ضمن آمادگی کامل و سرکشی از محل حوزه ماموریت خود نسبت به رفع نواقص و موانع احتمالی و برقراری کشیک اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید


کرمی تأکید کرد: ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و اوقاف و امور خیریه هماهنگی لازم را جهت اسکان اضطراری در مدارس، مساجد و سالن‌های ورزشی به عمل آورند.

وی افزود: شهرداران و دهیاران نسبت به پاکسازی و لایروبی جداول و مسیل‌ها اقدام نمایند.

بادست رئیس هواشناسی شهرستان بروجن گفت: ورود توده مونسونی به استان چهارمحال و بختیاری از روز پنج‌شنبه باعث افزایش قابل توجه حجم بارندگی در تمامی نقاط استان به‌ویژه شرق و جنوب شرق شامل شهرستان‌های بروجن و خانمیرزا خواهد شد. 

وی اظهار کرد: تمرکز بارش‌ها در شهرستان بروجن برای روستای امام‌قیس و بخش‌هایی از بخش مرکزی، پیش‌بینی بارش ۲۵ تا ۴۵ میلی‌متری بوده و با تقویت سامانه بارشی طی روز‌های آینده تا ۷۲ میلی‌متر دور از انتظار نخواهد بود. 

بادست افزود: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی، از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌های دائمی و فصلی در چند روز آینده خودداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار