فرماندار ویژه ملایر:

در سفر رئیس جمهور به استان همدان، ۱۰ برابر بودجه سنواتی، اعتبار در اختیار ملایر قرار می‌گیرد

فرماندار ویژه ملایر گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان، ۱۰ برابر بودجه سنواتی، اعتبار در اختیار ملایر قرار می‌گیرد.

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه ملایر در نشست خبری گفت: اولویت مهم دولت، تمرکز بر تکمیل طرح های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور است و اولویتی برای کنگ زنی و آغاز طرح جدید وجود ندارد.

او با بیان اینکه با شکل مدیریت کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم فاصله بین دولت و  مردم زیاد شده بود افزود: دولت‌های جمهوری اسلامی نمی‌توانند ذره‌ای از مردم فاصله بگیرند، چراکه دولت بدون مردم هیچ مقبولیت و مشروعیتی ندارد.


فرماندار ویژه ملایر گفت:در شهرستان ملایر تلاش کردیم مردمی بودن را در راس امور قرار دهیم و شاخص‌ترین اقدام، برپایی هفتگی میزهای خدمت در نقاط مناطق محروم، حاشیه شهر، کمتر برخوردار و روستاها است و همین موضوع باعث مردمی تر شدن مسئولان شهرستان شده است و تا کنون حدود ۱۰ میلیارد تومان مصوبه برای میز های خدمت داشته ایم.

اسماعیلی گفت:آموزش ضرورتی مهم برای مدیران است که در این راستا دو کارگاه آموزشی شامل برگزاری دوره برنامه‌نویسی و کارگاه آموزشی استفاده قانونی از ظرفیت‌های بودجه برای مدیران و نخبگان مرتبط با هر دستگاه اجرایی توسط اساتید دانشگاه‌های ملایر طراحی شده و بزودی اجرایی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه یکی از تعهدات امسال ما، ایجاد چهار هزار شغل در این شهرستان است گفت:مسکن از دیگر اولویت‌های مهم این شهرستان است که تاکنون ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در ملایر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که با پالایش این تعداد، حداقل برای ۹ هزار نفر طی این سه سال باید مسکن بسازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.