میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی برای سفر رئیس جمهور به استان همدان برپا شد.

میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی صبح امروز (چهارشنبه) و در آستانه سفر استانی دولت با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه در همدان ایجاد و فعال شد.

مدیر روابط عمومی اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد و دارایی ضمن بازدید از نحوه چیدمان و فعالیت میز خدمت دستگاه‌های مرتبط با این وزارتخانه در استان همدان بر دریافت دقیق و کامل مطالبات و خواسته‌های مردم و پیگیری همراه با سعه صدر و حفظ شأن و کرامت مراجعه کنندگان برای ارائه پاسخ تاکید کرد.

خرم رودی گفت: در حوزه تسهیلات خُرد و قرض الحسنه نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۱ و یا مراجعه به وب سایت همین سامانه به آدرس https://۱۱۱.ir نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام و آن را پیگیری کنند.

او در ادامه گفت: میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی متشکل از ۳۱ میز و هشت حوزه خدمت بانک ها، بیمه، گمرک، امور مالیاتی، صندوق کارآفرینی امید، اموال تملیکی، تسهیلات تبصره ۱۸و سهام عدالت همزمان با سی امین سفر استانی دولت به مدت ۲ روز (چهارشنبه و پنج‌شنبه) فعال و آماده دریافت نظارت و مطالبات مردم و پیگیری و پاسخگویی به آن‌ها است.

خرم رودی گفت: فعالیت این مرکز به منظور بررسی مشکلات، موضوعات، مطالب و درخواست‌های مردمی از صبح امروز (چهارشنبه) و در آستانه سفر رئیس جمهور در نقاط مختلف استان همدان آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.