رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی از آغاز نهضت آموزش ۸۵ هزار نفری سواد رسانه‌ای در استان خبر داد.

رضایی گفت: در شرایط کنونی دنیا رسانه و فضای مجازی یک ابزار برای پیشبرد اهداف عملیات روانی و تاثیرگذاری مستقیم بر افکار عمومی به شمار می‌رود از این رو این آموزش الزامی است.

او افزود: قرار است این آموزش رسانه‌ای در بیش از هزار پایگاه بسیج سراسر استان انجام شود و امید است تا پایان سال به آموزش ۸۵هزار نفری در این حوزه برسیم.

رضایی بیان کرد:در حوزه این جنگ رسانه‌ای باید در میدان کارزار فعالیت کنیم و مردم را نسبت به این جنگ مسموم آگاه کنیم و به نوعی نیاز به واکسیناسیون عمومی داریم.

رضایی با اشاره به نابسامانی و تلاطم‌های روانی در این حوزه گفت: برای حل این مشکل نیازمند یک نهضت آموزش سواد رسانه‌ای هستیم.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: همه مردم باید آموزش اولیه سواد رسانه‌ای را داشته باشند و این نیازمند یک برنامه ریزی فراگیر است.

حجت الاسلام رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان هم در این جلسه گفت: دشمن از همه ابزارها برای ناکارآمد نشان دادن نظام و شکست دادن انقلاب استفاده می کند و الان در میدان رسانه شبانه روزی تلاش می کند.


او افزود: دشمن تلاش می کند تا با اعمال همچون مخفی کردن پیشرفت های دشمن،ناامید کردن مردم،پررنگ کردن شورش ها و فاسد نشان دادن مسئولین نظام را نابود کنند.

رضایی گفت:امروز با جنگ ترکیبی مواجه هستیم و اهل رسانه باید همه به دنبال گفتمان سازی باشید.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: قدرت رسانه ای کشور ابزاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای سلطه گر و ارتقا سواد رسانه ای مهمترین ابزار عمومی برای آشنایی اقشار مختلف با توطئه های دشمنان است.

او گفت:مدرسان این حوزه فرماندهان جنگ سواد رسانه ای هستند و باید با افکار و اندیشه های خود می توانید این حملات دشمن را ناکام بگذارید.

رضایی بیان کرد:جنگ شناختی هم بااطلاعات و با سلاح اعتماد زدایی و ناامید سازی جامعه شروع می شود و شما مدرسان در این جبهه قرار دارید و باید در جهت باورها و اعتقادات مردم تلاش کنید.

برچسب ها: فضای مجازی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.