سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور:

شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند

سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند و باید زندگی ورزشی آن‌ها را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

جواد خدابخشی در مراسم دیدار از خانواده شهیدان رضا سوری و الله مراد نادری دو شهید رسانه و ورزش در روستا‌های و همان و تکه که با حضور اعضای تیم ملی مربیان و کادر فنی در منزل شهید سوری برگزار شد گفت: مدت یک هفته است در شهرستان نهاوند هفتمین اردوی آمادگی تیم ملی بوکس در رده نونهالان برپا شده و یکی از برنامه‌های ما آشنایی نونهالان با خانواده شهدای ورزشکار است که خوشبختانه در نهاوند دو شهید رسانه و ورزشکار داریم که با این دو شهید بیشتر آشنا شدیم.

او گفت: بهترین و بزرگترین و قهرمانان واقعی زندگی ما امثال شهید سوری و نادری‌ها شهدای ورزش و رسانه هستند که هر دو هم رسانه‌ای و هم فوتبالیست بوده اند.

ملی‌پوش سابق بوکس کشورمان گفت: امروز همه ما ورزشکاران و مردم ایران مدیون رشادت‌های این شهدای عزیز هستیم و باید در همه کارهایمان ان‌ها را الگویمان قرار دهیم.

دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای و فوتبالیست هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار مجلات و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید.

 شهید «اله مراد نادری» یکی از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ پس از به هلاکت رساندن ۲۶ نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد این شهید علاقه زیادی به عکاسی و رشته ورزشی فوتبال داشت.

خدابخشی گفت: هجمه دشمنان انقلاب اسلامی بر روی نونهالان و نوجوانان ماست که با اقدامات مناسب فرهنگی و ورزشی می‌توانیم شیطنت‌های آن‌ها را خنثی کنیم.

خدابخشی گفت: در نقاط مختلف کشور هفت مرحله اردو برگزار کردیم که در شهرستان نهاوند بچه‌ها شرایط روحی خوبی دارند و رسانه‌ها هم به خوبی از ما حمایت کرده اند و دیدار با خانواده شهدای ورزش و رسانه نیز قبل از اعزام به مسابقات آسیایی بحرین تاثیر خوبی در روحیه بوکسور‌های نونهال ما دارد.

او گفت: در این برنامه فرهنگی ورزشی که به مناسبت هفته خبرنگار در نهاوند بود به نمایندگی از دو شهید رسانه و ورزش کادر فنی و تعدادی از اعضای تیم ملی بر سر مزار شهید سوری در روستای وهمان زادگاه شهید حاضر شدند و سپس به دیدار پدر و مادر این شهید رفتیم و ضمن اهدا لوح تقدیر رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی به توصیه آن‌ها توجه کردیم.

در ادامه مراسم  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس رده سنی ن. نهالال کشور به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۶ بوکسور ملی پوش به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.

سلیمان جوانمردی گفت: این حرکت فرهنگی ورزشی با هماهنگی و همکاری بسیج رسانه هیات بوکس نهاوند بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره ورزش و جوانان و سپاه نهاوند با هماری اعضا و کادر فنی تیم ملی به صورت سرزده انجام شد که مورد استقبال دو خانواده شهید قرار گرفت.

علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: یکی از اقدامات فرهنگی و ورزشی و ارزشمند بسیج رسانه در سال‌های اخیر معرفی الگو‌های فرهنگی و ورزشی مناسب و معتقد به انقلاب و ولایت به نسل جدید است که شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری دو نفر از شهدای رسانه و ورزش نهاوند هستند که در سنین جوانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار