سید مجید امامی گفت: اگر طراحان و تولید کنندگان نوآور مد و لباس ایرانی - اسلامی، شاخصهای فرهنگی را رعایت کنند، اما نتوانند به بازار برسند، ما تنها ویترین داریم؛ درصورتی که آنچیزی که لباس مردم را تعیین میکند، چهار راه ولیعصر و میدان هفتم تیر است. اینها بودند که مانتو جلو باز را در ایران رسمی و شایع کردند.
به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مواجه با این امر نامطلوب به لحاظ فرهنگی ممکن نیست مگر اینکه تولید کنندگان ایرانی - اسلامی بتوانند به بازار برگردند و بتوانند با حمایتهای ویژه و همچنین با نوآوری و اتصال به یک دیگر سهم بازارشان را افزایش دهند.
او می گوید: اگر بتوانیم فروش را افزایش دهیم و هزینه تولید را کم کنیم، دیگر نیاز نیست نگران فروشگاه و یا نگران نمایشگاههای رایگان و یا مالیات باشیم. تولید کننده معتقد است مالیات حداقلی هزینه اش است.
همچنین امامی به مهمترین هدف کارگروه اشاره کرد و گفت: البته ما وظیفه داریم حجاب را به عنوان کالای فرهنگی مطرح کنیم و وزارت ارشاد موافق این موضوع است و تمام تلاشمان را میکنیم؛ لاکن مهمترین کار این است که به صورت زیر ساختی طرحهای ایرانی - اسلامی را نفوذ پذیر و مقتدرانه وارد بازار کنیم و این هدف کار گروه است.