رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس خبرداد

پاکسازی و رسوب برداری مناطق سیل زده در سلماس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلماس از پاکسازی و رسوب برداری مناطق سیل زده در شهرستان بر اثر بارش‌های اخیر خبر داد.

بهنام اصغری با اشاره به بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب در برخی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان گفت: در پی وقوع سیل بصورت فوری نسبت به رفع مشکلات بوجود آمده و پاکسازی رسوبات از سطح جاده‌ها اقدام شد.

او می گوید: در محور اصلی سلماس - تسوج وقوع سیل باعث سرازیر شدن آب جاری از پل کیلومتر اول مسیر یادشده به روی سطح جاده بطول حدود ۲ کیلومتر شد که شکسته شدن نقاطی از رفوژ میانی جاده مذکور و بروژ گل و لای روی سطح جاده و لغزنده شدن آن را در پی داشت و راهداران این شهرستان در اسرع وقت نسبت به پاکسازی و شستشوی سطح جاده و ترمیم نقاط آسیب دیده اقدام کردند.

اصغری گفت: ریزش سنگ و گل و لای به بخشی از راه‌های روستایی وردان - گوبه - چهارستون - دیرعلی و پکاجیک نیز که بر اثر وقوع بارش‌های اخیر انجام گرفته بود با همت راهداران و توسط ماشین آلات راهداری مرتفع و محور‌های یادشده پاکسازی و ایمن شد.

او می گوید: در پی وقوع سیلاب و انباشت رسوبات در بارش‌های اخیر یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه تانکر آب و سه دستگاه سواری به همراه ۱۰ نفر از راهداران خدوم برای رفع مشکلات بوجود آمده مشغول خدمات رسانی بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.