صادقی کمبود کتاب خانه های معیاری، کم علاقمندی جوانان به مطالعه را از دلایل عمده مشکلات فرا راه جوانان دانست.

دقی، عضو فرهنگی حلقه کتاب خوانی، کمبود کتاب خانه های معیاری، کم علاقگی جوانان به مطالعه را از دلایل عمده مشکلات فرا راه جوانان در بخش مطالعه و کتاب خوانی دانسته از رئیس اطلاعات و فرهنگ خواست تا به مشکلات جوانان در بخش آموزش، ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، همکاری کند.

شماری از اعضای فرهنگی حلقه کتاب خوانی با رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان برای ولایت دایکندی دیدار و گفتگو کرد.

صادقی، یک تن از اعضای فرهنگی حلقه ی کتابخوانی، مشکلات جوانان را در این ولایت بیان کرده افزود: این روز ها مطالعه و بی علاقگی جوانان نسبت به آموزش و کتابخوانی کاهش یافته، امیدواریم اداره ی اطلاعات و فرهنگ در این زمینه، کار مفید و موثر انجام دهد.

صالح، رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان در دایکندی ضمن تشکر از حضور جوانان گفت: این اداره در قسمت جذب افراد مسلکی و جوانان ضرورت داشته و آینده ی کشور به دست جوانان افغانستان می باشد.  

صالح گفت: به جوانان باید ذهنیت مثبت داده شود تا در بخش آبادی و پیشرفت کشور سهم بیشتر بگیرند، او افزود: به منظور حمایت از جوانان در بخش آموزش، کورس های رایگان و نیمه رایگان در بخش های آموزش زبان انگلیسی، کمپیوتر و برنامه های حرفوی را به زودی راه اندازی خواهد نمود. 

حلقه کتاب خوانی ریاست اطلاعات و فرهنگ دایکندی متشکل از جوانان و فرهنگیان این ولایت بوده است که تا کنون بیش از 60 برنامه ی فرهنگی را در بخش های مختلف در این ولایت راه اندازی کرده است.

تاکید اعضای حلقه کتابخوانی دایکندی روی مطالعه و آموزش جوانان + تصاویر

تاکید اعضای حلقه کتابخوانی دایکندی روی مطالعه و آموزش جوانان + تصاویر

تاکید اعضای حلقه کتابخوانی دایکندی روی مطالعه و آموزش جوانان + تصاویر

برچسب ها: کتابخوانی ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.