برای سومین بار نصابِ مصرف برق در زمان اوج مصرف در استان مرکزی شکسته شد.

محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر ثبت رکورد جدی مصرف برق در استان را به صورت زیر تشریح کرد.

دیروز نصابِ مصرف برق در زمان اوج برای سومین بار در استان مرکزی شکسته شد و از رقم ۱۲۵۰ مگاوات عبور کرد؛ در کشور هم روز گذشته رکورد بار مصرف برای چندمین بار شکسته شد و از رقم ۶۹ هزار و ۱۰۰ مگاوات فراتر رفت.


میزان مصرف برق در استان مرکزی روز گذشته ۹۵۰ مگاوات تعیین شده بود که اگر همکاری صنایع و کشاورزی نبود ممکن بود خاموشی در بخش مشترکین خانگی و تجاری اعمال شود که خوشبختانه با همکاری خوب این مشترکین و مردم این اتفاق نیافتاد.

تعداد ۷۷۷ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد ۶۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی و کشاورزی است.

اگر این مشترکین که تعداد قابل توجهی هستند هرکدام به اندازه یک لامپ ۱۰۰ بتوانند با ما همکاری داشته باشند در مجموع حدود ۶۰ مگاوات به اندازه مجموعه بخش کشاورزی که الان با ما همکاری دارند می‌توانند به ما کمک بکنند تا تبستان پیش رو را بدون خاموشی پشت سربُگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آحاد و گروه‌های مختلف مردم بویژه مشترکین خانگی و تجاری خواست با مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق را یاری کنند.

میرزاخانی معاون اقتصادی استانداری مرکزی هم با قدردانی از همکاری مشترکین در بخش‌های مختلف با شرکت توزیع نیروی برق، از مشترکین بویژه مشترکین خانگی و تجاری خواست همچنان با مدیریت و کاهش مصرف به بهبود شرایط کمک کنند.

میرزاخانی گفت: با خاموش کردن لام‌های اضافه، استفاده از کولر‌های آبی با دور کند و تنظیم کولر گازی بر روی ۲۵ تا ۲۷ درجه به پایداری شبکه برق و بهبود شرایط در حوزه صنعت کمک کنند و همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.