مدیر کانون بقیه الله (عج) شهرستان خفر از برگزاری کلاس های مهارتی و اوقات فراغت تابستانه ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) خفر خبر داد.

روح الله فاخری گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در فصل تابستان، برنامه های متنوعی از سوی کانون فرهنگی هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر تدوین و برنامه ریزی شده است.

او گفت: این برنامه ها در بخش های فرهنگی، قرآنی، تربیتی، آموزشی، مهارتی، ورزشی و هنری به اجرا در آمده است.

فاخری گفت: از دیگر برنامه هایی که برای فصل تابستان مد نظر قرار گرفته، اردوهای تفریحی و جهادی است که به صورت شهرستانی و استانی برگزار می شود.

مدیر کانون بقیه الله (عج) شهرستان خفر گفت:  برگزاری دوره های جذاب علمی، تربیتی و قرآنی با بهره گیری از برترین مربیان شهرستان و همچنین اجرای مسابقات ورزشی و معمایی در برنامه این کانون فرهنگی هنری برای فصل تابستان قرار گرفته است.

او گفت: از دیگر برنامه هایی که برای بچه های مسجد در تابستان امسال لحاظ شده برگزاری کلاس های تقویتی درسی است که بچه های مسجد می توانند با شرکت در این کلاس ها درس های سال آینده تحصیلی خود را در چند جلسه مرور کرده و با آمادگی کامل در کلاس های مدرسه حضور پیدا کنند.

فاخری با اشاره به اینکه شرکت در این کلاس ها برای عموم کودکان و نوجوانان آزاد است از بچه های مسجد و دیگر نوجوانان شهرستان برای نام نویسی و شرکت در برنامه های اوقات فراغت این کانون فرهنگی هنری دعوت کرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.