مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان گفت:جهت استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه مدیریت معصومه ملکی به‌عنوان رئیس جدیدکمیته امدادماهنشان منصوب شد.

حیدری گفت: طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، معصومه ملکی به‌عنوان رئیس جدید کمیته امداد اداره ماهنشان معرفی شد.

او افزود: متن حکم مدیرکل کمیته امداد استان زنجان برای انتصاب معصومه ملکی به‌عنوان رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان بدین شرح است؛


به‌موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره ماهنشان منصوب می کنم.

امید است با اتکای به الطاف الهـی و تحت توجهـات و عنایات حضـرت، ولی عصر (ارواحنا فـداه) و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر اساس شرح وظایف تعیین‌شده تمام سعی و تلاش خویش را با رویکرد جهادی انقلابی در جهت خدمت بیش‌ازپیش به محرومان و نیازمندان و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته، موفق و مؤید باشید.


در پایان این مراسم، با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های صادقانه و ارزشمند سیروس محمدی اصل رئیس سابق کمیته امداد اداره ماهنشان قدردانی و معصومه ملکی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.


گفتنی است معصومه ملکی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی عمومی دارای سابقه ۱۲ ساله فعالیت در کمیته امداد در پست‌های مددکار خانواده، کارشناس حوزه‌های مشاوره، فرهنگی وروابط عمومی این نهاد در ماهنشان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.