تعدادی از دانشجویان مرد دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی، از ثبت نشدن نمرات برخی دروس خود و به وجود آمدن مشکلاتی گلایه دارند.

با پایان یافتن امتحانات دانشگاه ها، دانشجویان منتظر ثبت و اعلام نمرات از سوی اساتید خود هستند.

جمعی از دانشجویان مرد دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان جنوبی، از طولانی شدن روند ثبت نمرات و اعلام نشدن نمره برخی دروس خود گلایه‌مند هستند.

یکی از دانشجویان گفت: دیر اعلام شدن نمرات برخی از دروس سبب شده است تا در دروس تابستانه و همچنین در بخش نظام وظیفه با مشکلاتی مواجه شویم.

اهتمام دانشگاه برای ثبت سریع نمرات

برای پیگیری این موضوع با عزیزی معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفتگو کردیم.

عزیزی گفت: برخی از دروس به صورت استانی ارائه شده و دانشجویان واحد بیرجند با سایر واحد‌ها درس مشترک داشته اند و امتحانات نیز به صورت حضوری برگزار شده است.

او افزود: ضرورت دارد تا برگه‌های پاسخنامه از واحد‌های شهرستان‌ها جمع آوری شده و به اساتید تحویل داده شود که در این زمینه تأخیر‌هایی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


عزیزی اظهار کرد: اطلاعیه‌هایی به اساتید داده شده تا برگه‌های موجود را تحویل گرفته و نمرات را اعلام کنند تا برای دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: معافیت تحصیلی دانشجویان تا ۳۱ شهریور امسال اخذ شده و مشکلی به وجود نمی‌آید؛ صرفا ممکن است مشکلاتی در حوزه دروس تابستانه پیش بیاید که با برنامه ریزی‌های انجام شده از بروز آن‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.