۱۰۲ تن از محصلان دیپارتمنت استاد شاگردی سومین دور انستیتوت نفت و گاز بلخ، بعد از سپری نمودن دو سال آموزش با حضور مسئولین تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ اسناد فراغت بدست آوردند.

مسئول انستیتوت نفت و گاز بلخ از نهادهای همکار خواست تا در قسمت اشتغال زایی برای فارغان فنی و مسلکی توجه خویش را مبذول دارند تا از یک طرف نسل های جدید شامل شغل گردند و از جانب دیگر روند استخدام افراد لایق و نیازمند به کار تسریع یابد و همچنان از فرار سرمایه های ملی از کشور جلوگیری به عمل آید.

مولوی صلاح الدین آمر عمومی تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ در مورد نقش و جایگاه علوم معاصر در شرایط امروزی و تشویق دانشجویان به تعلیمات تخنیکی و مسلکی صحبت نموده و از فارغان خواست جهت شکوفائی، آبادانی کشور فعالانه سهم بگیرند.

مولوی ابونصرت معاون و سرپرست ریاست معارف ولایت بلخ نیز در قسمت همکاری های این اداره جهت جلب و جذب شاگردان و محصلین به تعلیمات تخنیکی و مسلکی وعده همکاری سپرد.

به نمایندگی از دانشگاه های خصوصی، سید جاوید رئیس عمومی دانشگاه خصوصی نخبگان از جذب فارغان صنوف دوازدهم و چهاردهم دانشجویان بی بضاعت آمریت تعلیمات تخنیکی و مسلکی ولایت بلخ در رشته های مرتبط قول همکاری داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.