مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، از اضافه شدن یک پرواز از شهرکرد به مقصد تهران به برنامه‌های فرودگاه شهرکرد خبر داد.

آقای مقصودی گفت: با حساب پرواز جدید، در هفته سه پرواز از شهرکرد به تهران برقرار است.

وی افزود: درصدد هستیم تا روزانه یک پرواز از شهرکرد به مقصد تهران داشته باشیم که این مهم با تامین هواپیما در آینده نزدیک محقق می‌شود.


بیشتر بخوانید


مقصودی ادامه داد: علاوه‌بر مقصد تهران، در نظر داریم تا پرواز به عسلویه و چابهار نیز به برنامه‌های فرودگاه شهرکرد اضافه شود که این موضوع در سفر رییس‌جمهور نیز مورد پیگیری قرار گرفت و قبل از آن نیز از سوی نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان پیگیری‌های متعدد انجام گرفت که امید می‌رود در این خصوص نیز در آینده نزدیک موفق به دریافت مجوز شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرودگاه شهرکرد یک فرودگاه بین‌المللی است و ظرفیت پرواز‌های خارجی را نیز دارد، خاطرنشان کرد: پس از اینکه مجوز افزایش پرواز‌های داخلی را دریافت کردیم تلاش می‌شود تا مجوز برای پرواز به کشور کویت و عتبات عالیات نیز گرفته شود.

مقصودی خاطرنشان کرد: برای افزایش پرواز نیاز به اضافه شدن هواپیما به فرودگاه داریم که اگرچه با شرکت‌هایی نظیر ماهان و پارس‌ایر مذاکراتی انجام گرفته است، اما چون مشکل کمبود هواپیما ملی است منتظر هستیم تا سهمیه استان در این خصوص درنظر گرفته شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار