انفجار مین در یمن ۴ کودک را به کام مرگ کشاند.

دست کم ۴ کودک یمنی بر اثر انفجار مین در شهر الحدیده یمن کشته شدند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع پزشکی روز جمعه اعلام کرد ۴ کودک با میانگین سنی ۱۰ تا ۱۵ سال بر اثر انفجار مین در شهر «الحدیده» کشته شدند.

مدیر یکی از بیمارستان‌های در شهر الحدیده گفت: این اتفاق روز پنجشنبه و زمانی که کودکان در حال عبور از یک زمین خاکی در جنوب شهر الحدیده و در نزدیکی فرودگاه این شهر بود، رخ داد.

بر اساس این گزارش، هفت کودک در حین عبور از این منطقه بودند که انفجار مین باعث کشته شدن ۴ تن از آنان شد، اما به سه کودک دیگر آسیبی نرسید.

سازمان ملل متحد در اوایل ماه ژوئن اعلام کرد از زمان اجرای آتش بس در یمن در ماه آوریل گذشته دست کم ۱۹ غیر نظامی بر اثر انفجار انواع مین، تله‌های انفجاری و بمب‌های دستی در این کشور کشته و ۳۲ تن دیگر زخمی شدند.

ائتلاف مزدوران سعودی از زمان آغاز تجاوز به یمن اقدام به کار گذاشتن گسترده مین در این کشور کرده اند. غیرنظامیان شامل زنان و کودکان بیشترین قربانیان انفجار مین در یمن را تشکیل می دهند. با این حال، مجامع بین المللی همواره در برابر جنایات رژیم سعودی سکوت کرده اند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
ائتلاف سعودی – آمریکایی یک کشتی دیگر یمنی را توقیف کرد
آمریکا ۳۵ تانکر نفت سوریه را ربود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
آخرین اخبار